نماز ظهر عاشورا در صومعه‌سرا اقامه می‌شود

بذله گفت: نماز ظهر عاشورا در فضای باز جنب مسجد حصرت ولیعصر(عج) با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

«سیدیاسر بذله» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت ایام شهادت حضرت سید الشهدا(ع) و شهدای گرانقدر دشت کربلا اظهارکرد: مراسم نماز باشکوه ظهر عاشورا بیاد نماز ظهر عاشورای امام حسین(ع) دوشنبه(17 مرداد) مصادف با عاشورای حسینی در صومعه‌سرا اقامه می‌شود.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا افزود: نماز ظهر عاشورا به امامت حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» امام جمعه صومعه‌سرا در فضای باز جنب مسجد حصرت ولیعصر(عج)با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود که در صورت بارش باران اقامه نماز به مصلی انتقال پیدا می‌کند.

 

وی گفت: از عزاداران حسینی و نمازگزاران خواسته می‌شود فاصله‌گذاری در صفوف نماز را رعایت و از ماسک، مهر و سجاده و کتاب ادعیه شخصی استفاده کنند.

 

بذله با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر توسط قیام امام حسین (ع) در جامعه زنده شده و تا امروز نیز باقی و ماندگار است تصریح کرد: دعوت به اقامه نماز امر به معروف است، زیرا نماز جامعه را به حرکت در می‌آورد و در مسیر رشد قرار می‌دهد.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: نماز ظهر عاشورا همزمان با مرکز شهرستان در سایر شهرها نیز اقامه خواهد شد.

 

کد خبر 1203530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha