حضور عشایر فارس در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «اسکندری» در روز عاشورا

جوزن گفت: عشایر فارس همزمان با عاشورای حسینی ضمن شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «اسکندری»، شهید بی سر مدافع حرم و سیدالشهدای مقاومت به تجدید میثاق با شهدا خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عین الله جوزن»، امروز (یکشنبه 16 مرداد) با تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی در جمع خبرنگاران گفت: عشایر فارس همزمان با عاشورای حسینی ضمن شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «اسکندری»، شهید بی سر مدافع حرم و سیدالشهدای مقاومت به تجدید میثاق با شهدا خواهند پرداخت.

مسئول هماهنگی هیئات مذهبی قشقایی ‌های مقیم شیراز افزود: عشایر در برهه های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با حضور در صحنه ولایت مداری خود را به اثبات رسانده اند و اکنون بار دیگر عشایر فارس به صحنه می آیند و در این امر مهم میدان داری می کنند.

وی اضافه کرد: بر این اساس ایلات قشقایی، لر، خمسه، باصری و کهمره با محوریت سپاه عشایر فارس در روز عاشورای حسینی در مراسم تشییع و تدفین سردار شهید حاج «عبدالله اسكندری» به صورت منظم و یكپارچه حضور خواهند یافت.

«مهدی نصیری قرقانی»، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: عشایر استان در این مراسم با استفاده از نمادهای ایلیاتی حمایت از جریان شهادت و دفاع از كیان نظام را اعلام خواهند کرد و به تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا خواهند پرداخت و عشایر فارس با برنامه ریزی مدون با محوریت سپاه عشای و همراه با انضباط ایلیاتی در مراسم تشییع و تدفین سردار شهید «عبدالله اسكندری» حضور خواهند یافت.

«مصطفی كیانی رحیمی»، دبیر اجرایی تجمع هیئات مذهبی قشقایی ‌های مقیم شیراز نیز اعلام کرد: برای حضور عشایر فارس در این مراسم تشییع و تدفین، جلسات هم اندیشی با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، فرمانده سپاه عشایر فارس و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز و با تاكید بر استفاده از ظرفیت‌ های جامعه عشایری در این رویداد برگزار شد.

کد خبر 1203557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha