آستارا میزبان بیش از ۵۳ هزار گردشگر بود

آب‌روشن گفت: در هفته دوم مرداد سال جاری، بندر آستارا میزبان بیش از ۵۳ هزار گردشگر از اقصی نقاط کشور بود.

«مجتبی آب‌روشن» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: در سال‌های قبل از شروع کرونا ویروس و همچنین پساکرونا حضور گردشگران در بندر آستارا قابل توجه است.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر آستارا افزود: این داده‌ها به روشنی گواه بر این دارد که صنعت گردشگری در آستارا جایگاه ویژه‌ای دارد و باعث رونق اقتصادی شده و می‌تواند بخش بزرگی از مشکل اشتغال جوانان را برطرف می‌کند.

 

وی با بیان‌اینکه در هفته دوم مرداد سال جاری، بندر آستارا میزبان بیش از ۵۳ هزار گردشگر از اقصی نقاط کشور بود، تصریح‌کرد: بیشترین تعداد گردشگران در ساحل، دهکده گردشگری حیران و آبشار لاتون مشهود بود.

 

آب‌روشن با اشاره به اینکه حضور این تعداد گردشگر در بندر آستارا برای این شهرستان اهمیت ویژه دارد، گفت: وظیفه همه ما این است که میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

 

دبیر ستاد خدمات سفر بندر آستارا با بیان‌اینکه ماندگاری گردشگر بسیار مهم است که این امر مستلزم وجود زیرساخت وسرمایه‌گذاری قابل توجه در این صنعت می‌باشد، ادامه داد: از مسئولان ارشد استان و کشور تقاضای نگاه ویژه برای رفع موانع برای سرمایه‌گذاران این حوزه هستیم.

 

آب‌روشن خاطرنشان‌کرد: اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر آستارا آمادگی همکاری و توسعه هر چه بیشتر این صنعت ارزشمند را دارد.

کد خبر 1203670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha