خبرنگاران در راستای نشر و توسعه حقایق الهی بکوشند

حجت‌الاسلام محمدیان گفت: خبرنگاران باید با حقایق واقعه عاشورا آشنا شوند و این مسائل را به دیگران برسانند و در راستای نشر و توسعه حقایق الهی بکوشند.

«حجت‌الاسلام احمد محمدیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی اظهار کرد: خبرنگاران در دنیا جایگاه بسیار بالایی دارند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و همچنین تبدیل شدن دنیا به یک دهکده جهانی، اخبار و اطلاعات در جامعه حرف اول را می‌زنند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک افزود: اخباری امروز در دنیا غوغا می‌کنند که چه بسا همسو با حقایق جامعه نیستند و در راستای استعمار و استثمار جوامع بشری قدم برمی‌دارند.

 

وی اذعان کرد: خبرنگار بَد می‌تواند جامعه را به سمت جهل، خرافه و اضمحلال بکشاند و یاری در این امر داشته باشد و معین افرادی باشد که به دنبال استعمار و استثمار هستند.

 

حجت‌الاسلام محمدیان تصریح کرد: خبرنگار خوب خبرنگاری است که در راستای پیشرفت جامعه قدم بردارد، انسان‌ها را به حقایق والا برساند و در راستای آزادی، انسانیت، مباحث عمیق الهی و تمدن اسلامی پیش رود.

 

وی عنوان کرد: تمام پیام‌های امام حسین (ع) با فطرت انسانی سازگاری دارند و اگر در دنیا نشر پیدا کنند، جوامع بشری شیدای ایشان می‌شوند.

 

امام جمعه موقت اندیمشک بیان کرد: در کشاکش تهاجمات فرهنگی که به دنبال استعمار و استثمار افکار و اذهان هستند، حادثه عاشورا بهترین حربه و سلاح برای مقابله و تهاجم به سمت استبکار است.

 

وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید با حقایق واقعه عاشورا آشنا شوند، این مسائل را به دیگران برسانند و در راستای نشر و توسعه حقایق الهی بکوشند.

 

کد خبر 1203692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha