یادواره شهید «بهروز احمدی» در بخش لاهرود برگزار شد

همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، یادواره شهید «بهروز احمدی» با عنوان آبروی کوچه، افتخار محله در روستای کویج از توابع بخش لاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، یادواره شهید «بهروز احمدی» با عنوان آبروی کوچه، افتخار محله در روستای کویج از توابع بخش لاهرود برگزار شد.

 

سرهنگ‌ پاسدار «یوسف اختری» در این یادواره با تاکید بر رشادت های رزمندگان اسلام‌، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قدرت نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه به صورت گسترده و چشمگیر افزایش یافته و امروز به یکی از قدرت های برتر دنیا تبدیل شده است.

 

فرمانده سپاه شهرستان‌ مشگین شهر افزود: دشمن در تمام عرصه های برای مقابله با ایران اسلامی با شکست مواجه شده و امروز با جنگ نرم وارد عرصه شده است که جوانان نسل جدید باید در استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی هوشیار بوده و آگاهانه حضور پیدا کنند و سواد رسانه ای خود را افزایش دهند.

 

 سرهنگ اختری ادامه داد: جنگ نرم زندگی دورهمی را به زندگی خطی که از اطراف یکدیگر بی خبر هستند تبدیل کرده است و این زنگ‌ خطری برای ملت ایران است.

 

فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: امروز تکلیف جهاد تبیین بر دوش ماست تا حقایق انقلاب به نسل های بعدی انتقال یابد.

کد خبر 1203833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha