طرح لبیک به فرمان جهاد تیین با رمز یا حضرت زینب(س) در البرز آغاز شد

اکبری با اشاره به اینکه جهاد تبیین مقدمه ای برای اصلاح، تحول و مطاله گری است گفت: طرح لبیک به فرمان جهاد تیین با رمز یا حضرت زینب(س) در البرز آغاز شد.

« لیلا اکبری» با تسلیت عاشورای حسینی و اهمیت جریان نهضت تبیین به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از اقدامات امام حسین(ع) در جریان قیام و واقعه عاشورا، پاک کردن سم پاشی هایی بود که معاویه در طول سال ها به وسیله عمال و منصوبان خود انجام داده بود. اینکه مردم را از هسته مرکزی دین دور کند و قدرت تشخیص را از آنان بگیرد. 

 

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: روش مقابله امام حسین(ع) پس از حماسه عاشورای حسینی در سال ۶۱ هجری با همت حضرت زینب(س) که پرچمدار پیام عاشورا بود ادامه یافت. 

 

وی اظهار کرد: در این میانه و تقابل اسلام و کفر، جهاد تبیین مقدمه ای برای اصلاح، تحول و مطاله گری است به همین منظور حضور نیروهای مومن انقلابی را برای تحقق این امر می طلبد. 

 

اکبری بیان کرد: طرح لبیک به فرمان جهاد تبیین عملیات عهد جهاد تبیین با حضرت زینب(س) با مشارکت بانوان فرهیخته استان البرز آغاز به کار کرد، طرحی که انتظار می رود به واسطه آن شاهد دستاوردهای خوبی در عرصه جهاد تبیین باشیم. 

 

وی ادامه داد: برای  همراهي لبيك به مقام معظم رهبري (مدّظلّه العالي) نسبت به فرمان جهاد تبيين عمليات عهد جهاد تبيين با حضرت زينب سلام الله عليها را با رمز لبيك يا زينب سلام الله عليها بانوی فرهیخته برای پیوستن به نهضت جهاد تبیین عبارت «لبیک یا زینب سلام الله علیها» را به شماره سامانه 50001326 ارسال نمایند.

 

 

کد خبر 1203840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha