انتقاد سید محسن بنی فاطمه از تبرّج برخی بانوان در عزاداری سیدالشهدا

مداح کشوری با انتقاد از خودنمایی برخی بانوان در مراسم عزاداری سیدالشهدا(س) گفت: در گوشه و کنار دسته های عزا و مراسم هیئات و جلسات مذهبی، برخی بانوان با آرایش و لباس های تعجب برانگیر حاضر می شوند که دل دغدغه مندان حوزه فرهنگ و دین را به درد می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سید محسن بنی فاطمه در جمع سه هزار نفری عزاداران هیئت سجادیه روستای یزدل از توابع شهرستان آران و بیدگل گفت: غیرت مردان و حیای زنان به ویژه در مراسم های مذهبی باید سرامد باشد، چرا که جنگ امروز ما با دشمن جنگ فرهنگی و جنگ ارزش‌ها است.

 

این مداح اهل بیت(ع) افزود: تبرّج و خودنمایی برخی زنان و دختران در کوچه ها و خیابان ها و مراسم عزاداری سیدالشهدا (س) در کشور و حتی شهرهای مذهبی تاسف برانگیز است.

 

بنی فاطمه چرایی طرح این مساله در روز عاشورا را حساسیت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نسبت به ناموس و غیرتمندی حضرت اباالفضل العباس(ع) دانست و افزود: ما ملت امام حسینیم و به تاسی از اهل بیت و فرهنگ زینبی، باید به صورت دلسوزانه و مهربانانه به اطرافیان خود که دچار این انحراف شده اند تذکر دهیم و سبک زندگی فاطمی را در جامعه رواج دهیم.

 

این مداح ارزشی خاطر نشان کرد: در گوشه و کنار دسته های عزا و مراسم هیئات و جلسات مذهبی، برخی بانوان با آرایش و لباس های تعجب برانگیر حاضر می شوند که دل دغدغه مندان حوزه فرهنگ و دین را به درد می آورد.

 

سید محسن بنی فاطمه ادامه داد: فرهنگ بی عفتی و تبرج و غرب زدگی موجب سست شدن بنیان خانواده و انحراف جوانان می شود که دستگاه امام حسین(ع) باید عاری از این منکرات باشد.

 

این مداح کشوری افزود: هیئت و جلسه عزاداری پایگاهی مقدّس است و باید اثرات منفی رسانه ها و برنامه ریزی ها و فعالیت های ضد فرهنگی و ضد ارزشی دشمنان دین و مذهب را خنثی و فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) را ترویج کند.

 

کد خبر 1203893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha