خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل و سازمان بسیج رسانه روز خبرنگار را تبریک گفت

خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل و سازمان بسیج رسانه با صدور پیامی ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل و سازمان بسیج رسانه با صدور پیامی 17 مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

 

در متن این پیام آمده است:

 

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

 

۱۷ مرداد، به یاد خبرنگار شهید، محمود صارمی، روز خبرنگار نامیده شده است. تقارن این روز بزرگ با عاشورای حسینی، فرصتی مغتنم برای بهره‌مندی حداکثری از مکتب حسینی و مدنظر قرار دادن حریت، حق‌طلبی و آزادگی، به تاسی از سیره آن امام شهید در عرصه اطلاع‌رسانی است.

 

خبرنگاران به عنوان حلقه واسط مردم و مسئولان با آگاهی‌بخشی مستمر و صادقانه، طرح دغدغه‌های عمومی و تبیین خدمات و اقدامات دستگاه‌ها و نهادها، مسیر توسعه را هموار می‌سازند؛ نقشی سازنده و بی‌بدیل که اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.

 

خانه مطبوعات و رسانه‌ها و بسیج رسانه استان اردبیل ضمن تسلیت عاشورای حسینی، روز خبرنگار را گرامی داشته و تلاش‌های خالصانه و بی‌منت خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات استان اردبیل را ارج می‌نهد. باشد که مسئولین زیربط نیز در رفع دغدغه‌ها، تنگناها و موانع پیش روی فعالان فرهیخته این عرصه، بیش از پیش اهتمام نمایند تا شاهد تسریع در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان و اعتلای ایران اسلامی باشیم.

 

خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل و سازمان بسیج رسانه

۱۷ مرداد ۱۴۰۱

 

کد خبر 1203908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha