برگزاری نمایشگاه کتاب حسینی در کانون امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل تویسرکان

سوری گفت: همزمان با دهه اول محرم نمایشگاه کتاب حسینی و یادواره شهدا به همت کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل شهرستان تویسرکان برگزار شد.

« آرزو سوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین در دهه اول محرم همراه اقامه نماز جماعت به مدت ده شب با همت کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل شهرستان تویسرکان برگزار شد.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل تویسرکان افزود: برگزاری یادواره شهدا، برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی، برگزاری نمایشگاه کتاب حسینی از برخی برنامه های  کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی علیه السلام روستای اشترمل در دهه محرم است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل در شهرستان تویسرکان اظهار داشت:  با توجه به این که ماه محرم فرصتی برای انجام کارهای خیر و رسیدگی به امور محرومان است باید در تلاش باشیم با اجرای طرح‌هایی از این فرصت‌های مناسب استفاده کرده و در راستای رسیدگی به امور محرومان جامعه نیز گام‌های اساسی برداریم.

 

وی ادامه داد: ازاولین روزهای شیوع بیماری ویروسی کرونا همزمان با سراسر کشور با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و با اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه با حمایت خیرین در مناطق مختلف دستگیری از اقشار نیازمند جامعه را در اولویت قرار دادیم.

 

سوری به مشارکت خیرین و گروه‌های مردمی در اجرای رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه در روستای اشترمل اظهار کرد: امروز در شرایطی قرار گرفته‌ایم باید با  ایجاد همدلی از طریق دستگیری و حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه در صدد امید آفرینی باشیم  .

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل در شهرستان تویسرکان ماه محرم را  بهترین فرصت برای بهره از اهداف قیام عاشورا در جهت ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه دانست و گفت: هیئت های عزاداری در نشر این فرهنگ عاشورا و تحکیم مبانی این فرهنگ انسان ساز نقش مهمی دارند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1203929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha