«معیَت» با خاندان عترت در گره‌گشایی از کار محبان اهل بیت است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: یکی از الزامات «معیَت» با خاندان عترت علاوه بر خوش اخلاقی و مهربانی در منزل، احترام و گره‌گشایی از کار محبان و شیعیان اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام سید سعید حسینی در نخستین روز از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در خانه تاریخی آل یاسین کاشان گفت: هدف از خلقت، عبادت و تقرب به خدای متعال است.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، نزدیکی به ائمه اطهار و خاندان عترت را در مسیر تقرب به حضرت حق یادآور شد و با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌های نزدیکی به خدای رحمان و آل‌الله(علیهم السلام) خوش اخلاقی و نیکوکاری با اهالی خانواده است.

 

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: این حسن خلق شامل همه مناسبات روزانه و کاری می‌شود و هر فردی در هر جایگاهی برای تقرب به خدای متعال و ائمه اطهار نباید از آن غفلت کند.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با استناد به عبارتی از زیارت عاشورا، یکی از الزامات «معیَت» با خاندان عترت را علاوه بر خوش اخلاقی و مهربانی در منزل، احترام و گره‌گشایی از کار محبان و شیعیان اهل بیت عنوان کرد.

 

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: توصیه‌ بنده به تمام کارمندان، کارکنان و مدیران ادارات و نهادها این است که گره‌گشایی از کار مردم را دستور کار قرار دهند چراکه بوسیله آن علاوه بر حل مشکل یک مومن، خود را به ائمه اطهار(علیهم السلام) نزدیک می‌کنند./

کد خبر 1203964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha