مسئولان به عنوان خدمتگزار باید مواظب رفتار خود باشند

حجت الاسلام حافظی با بیان اینکه مردم از خدمتگزاران خود الگو می گیرند، افزود: مسئولان به عنوان خدمتگزار باید مواظب رفتار و حتی حرف زدن خود باشند.

حجت الاسلام والمسلمین « صمد حافظی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: مسئولان باید با تمام توان در اختیار مردم باشند اظهار کرد: دغدغه اصلی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید حل مشکلات مردم باشد.

 

وی با بیان اینکه مردم از مسئولان خود انتظار خدمت دارند، افزود: عمر مدیریتی نیز کوتاه و فرصت خدمت اندک است و هر عملکردی نیز از سوی مدیران در حافظه مردم ثبت می‌شود.

 

امام جمعه شهرستان چگنی با بیان اینکه مردم از خدمتگزاران خود الگو می گیرند، ادامه داد: ما بعنوان خدمتگزار باید مواظب رفتار و حتی حرف زدن خود باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه محرم و صفر فرصت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی است، افزود: در این راستا، برگزاری باشکوه مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام باید مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه شهرستان چگنی  خاطرنشان کرد: انتظار این است که همگی برای حضور و برگزاری مراسمات دهه اول ماه محرم همت گمارند و تلاش کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حافظی یادآور شد: انتظار ما از شهرداران شهرهای شهرستان این است که فضای شهر باید فضای حزن و اندوه باشد و شهرداران شهرها را آماده عزاداری سیدالشهداء کنند.

 

امام جمعه شهرستان چگنی بابیان اینکه انتظار می رود مدیران و مسئولان در مراسم های عزاداری حضور پرشور داشته باشند، اظهار کرد: مدیران و ادارات در مراسمات نماز جمعه و عزاداری امام حسین (ع) حضور پر شور داشته باشند.

کد خبر 1203975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha