ضرورت راه‌اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و مساجد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بخش خبوشان با بیان اینکه همه دغدغه مندان این حوزه باید شیوه درست امر به معروف را بیاموزند و بعد به عرصه عمل وارد شوند، گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر باید در ادارات و مساجد هم فعال شود.

«مهدی اورنگ پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج اظهارکرد: محدود کردن امر به معروف در برخورد با بدحجابی اجحاف در حق این فریضه است این در حالی است که رویکرد جدید ستاد، استفاده از تشکل های مردمی برای مطالبه‌گری در حوزه خدمات مسئولان است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بخش خبوشان افزود: امروز نوبت راه اندازی گشت مسئولان است تا مردم پای کار بیایند.

 

وی با اشاره به ضرورت تشکیل شورای امر به معروف در ادارات و مساجد گفت: این شورا معروف و منکر جامعه هدف خود را باید شناسایی و بر اساس آن عمل کند.

 

اورنگ پور افزود: ماه گذشته نخستین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بخش خبوشان برگزار شد و راه اندازی این شورا در ادارات بخش هم مصوب شد.

 

وی گفت: از زمان برگزاری این نشست تاکنون فقط شهرداری این شورا را تشکیل داده و اقداماتی همچون تجلیل از کارکنان محجبه را اجرایی کرده است.

 

 

وی با بیان اینکه فعالیت تشکل های مردمی با رویکرد مطالبه گری صحیح باید باشد، افزود: صرف انتقاد و تخریب، اشکالات را اصلاح نمی کند و علاوه بر انتقاد راهکار هم باید ارائه شود.

 

 

اورنگ پور، پیگیری عامل اجرایی نشدن طرح ها، عدم انجام وظیفه مدیران، وعده ها و... را از  مصادیق فعالیت تشکل های مردمی در این حوزه برشمرد و گفت: ستاد هم مطالبه گری به حق مردم را حمایت می کند.

 

 

کد خبر 1204008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha