انتظار داریم زنان قانون حجاب را رعایت کنند/ برخورد با زنان جامعه با حفظ شان آنها باشد

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس با بیان اینکه انتظار داریم زنان قانون حجاب را رعایت کنند، گفت: برخورد با زنان جامعه باید با حفظ شان و جایگاه آنها باشد.

سمیه محمودی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی گفت: من به عنوان خانم در هر کشوری که باشم، آن کشور قانونی دارد که باید آن را رعایت کنم. کشور ما هم آن صدها قانون و از جمله قانون حجاب دارد که باید اجرایی و رعایت شوند.

 

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما باید به قانون احترام بگذاریم و هیچ کجای دنیا این موضوع وجود ندارد که اگر فردی قانون کشور را رعایت نکند، مجازاتی نداشته باشد. انتظار ما از بانوان ایرانی این است که قانون را در مورد حجاب رعایت کنند و از آن طرف هم از ضابطان این انتظار را داریم که تکریم جایگاه زنان اولویت شان باشد.

 

وی تاکید کرد: چه در مقوله حجاب یا هر مقوله دیگری باید برخورد با زنان ما با حفظ شان و جایگاه آنها باشد. موضوع محرم و نامحرم هم در قانون هم دین ماست و باید رعایت شود.

 

نماینده شهررضا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: معتقدم اجرای قانون نباید سلیقه ای باشد و هر کسی هر طور دوست داشت آن را اجرایی کند، ضمن اینکه زنان نیز باید به قانون و اجرای آن احترام بگذارند و خود را موظف بدانند.

کد خبر 1204017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha