نخبگان دانشگاهی نقش موثری در گسترش فرهنگ و آموزه‌های دینی در جامعه دارند

حجت‌الاسلام جمادیان گفت: نخبگان دانشگاهی و دانشجویان نقش موثری در گسترش فرهنگ و آموزه‌های دینی در سطح جامعه دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز صبح سه شنبه ۱۸ مرداد ماه در دیدار با رئیس دانشگاه علمی کاربردی سقز ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری، دانشگاه را منبع دانایی، علم وآگاهی و سعادت دنیا و آخرت دانست و اظهار داشت: طبیعتاً اگر در جامعه ای افراد تحصیل کرده بیشتر باشد بر روی جامعه تأثیر می گذارد.

 

وی با تاکید بر اهمیت تعامل با مراکز علمی بیان داشت: نخبگان دانشگاهی و دانشجویان، به‌عنوان یکی از عناصر تاثیرگذار، نقش بسزایی در گسترش فرهنگ و آموزه‌های دینی در سطح جامعه دارند.

 

حجت‌الاسلام جمادیان گفت: جوانان دانشجو آینده‌سازان این کشور هستند و در اعتلای فرهنگ دینی و قرآنی می‌توانند در جامعه بسیار مفید باشند و با بهره‌گیری از فرامین الهی به توسعه کمک کنند.

 

ناصح یوسفی رئیس دانشگاه علمی کاربردی سقز نیز از فعالیت‌ها و زحمات اداره تبلیغات اسلامی در عرصه‌های تبلیغی و فرهنگی تشکر کرد و این اداره را یکی از مهم‌ترین نهادها در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی در سطح جامعه دانست.

 

یوسفی افزود:۱۰ عنوان رشته در مقطع کارشناسی و کاردانی در این مرکز علمی تدریس و بیش از ۳۰۰ دانشجو مشغول تحصیل هستند و به زودی رشته‌های بیشتری متناسب با نیاز اشتغال و پتانسیل‌های منطقه جذب خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی سقز با رویکرد تعامل و هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دیگر دستگاهها در اجرای منویات مقام معظم رهبری با رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز دیدار و گفتگو کردند.

کد خبر 1204034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha