برگزاری نشست های بصیرت افزایی در شهرستان رومشکان

حسن پور گفت: طی ماه های محرم و صفر برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی با رویکرد بصیرت افزایی در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

«فرزاد حسن پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در طول دهه نخست محرم مراسم سوگواری با همکاری اعضای کانون در مسجد برگزار شدهاست.

 

وی با اشاره به ویژه برنامه های کانون در طول ماه های محرم و صفر، افزود: برنامه های کانون فرهنگی هنری نور در طول ماه های محرم و صفر با رویکرد ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری نور شهرستان نور افزود:همچنین نشست های و جلسات سخنرانی با رویکرد بصیرت افزایی در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

 

حسن پور ادامه داد: قرائت روزانه زیارت عاشورا، مراسم نوحه خوانی و سخنرانی، برنامه های چون مسابقات فرهنگی و مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد در طول ماه های محرم و صفر است.

 

وی همچنین با اشاره به دایر بودن کلاس های تابستانه طرح اوقات فراغت، افزود: جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد ترویج و نهادینه سازی ارزش های اسلامی هدف برنامه های این کانون فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری نور شهرستان نور اظهار کرد: برنامه های این کانون فرهنگی هنری به صورت مستمر با رعایت دستورالعمل بهداشتی برگزار می شود.

کد خبر 1204064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha