رسالت جشنواره فجر تا فجر ابلاغ و رسانه ای شدن تولیدات با محتوای نماز است

حجت الاسلام کاظمی نسب گفت: رسالت جشنواره فجر تا فجر ابلاغ و رسانه ای شدن تولیدات برای انتقال مفاهیم آن به جامعه هدف و در نهایت گسترش فرهنگ نماز می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «محمد تقی کاظمی نسب» امروز سه شنبه (18 مرداد) در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره فرهنگی هنری فجر تا فحر با موضوع نماز بیان کرد: اکثر موضوعات پوستر جشنواره فجر تا فجر که به صورت استانی چاپ شده فرهنگی ادبی است و امروز این پوستر رونمایی و اطلاع رسانی می شود.

مسئول ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: با توجه به اینکه خراسان رضوی در حوزه فرهنگ، ادب، هنر، رسانه، قرآن، شعر و ... هنرمندان برجسته ای دارد پیش بینی می شود بیشترین و بهترین آثار دریافت شده از این استان باشد.

وی با اشاره به این مطلب که در جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) آثار فراوانی تولید و از صاحب اثر تجلیل شده ولی به فراموشی سپرده شده و بایگانی شده است؛ گفت: ما بنا داریم آثاری چون شعر، خوشنویسی، کلیپ، نقاشی، فیلم، تیزر و ... با موضوع نمار در قالب جشنواره فجر تا فجر را عرضه و در مرحله دیگر به صورت مستمر به مردم معرفی شود.

حجت الاسلام کاظمی نسب با بیان اینکه کار اصلی جشنواره بعد از برگزاری جشنواره شروع می شود؛ اظهار داشت: رسالت جشنواره فجر تا فجر ابلاغ و رسانه ای شدن تولیدات برای انتقال مفاهیم آن به جامعه هدف و در نهایت گسترش فرهنگ نماز می باشد.

انتهای پیام/

 

کد خبر 1204093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha