اقدامات یکسال اخیر در هفته دولت برای مردم بازگو شود/مسئولان براساس سند تحول دولت حرکت کنند/لزوم ایجاد امیدواری اجتماعی

رمضانی گفت: اقدامات یکسال اخیر انجام شده در کردستان باید با دقت‌نظر و هنرمندانه برای مردم بازگو شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان عصر سه‌شنبه ۱۸ مرداد ماه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های هفته دولت که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: انتصابات اخیر معاونین عمرانی و اقتصادی استانداری بیانگر توجه دولت به نیروهای بومی و نخبه در استان کردستان است.

 

 

وی با گرامیداشت هفته دولت و تکریم شهیدان رجایی و باهنر افزود: این هفته هفته‌ی خدمت برای ما محسوب می‌شود چرا که شهیدان رجایی و باهنر برای خدمت به مردم تلاش کردند.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اعلام کرد: جریان سلطه‌خواه در ابتدای انقلاب بدنبال از بین بردن انقلاب اسلامی بود و شهادت بزرگان انقلاب حرکتی بود تا دشمنان انقلاب ما را ابتر بگذارند اما انقلاب ما با خون شهدا پویاتر شد و درخت انقلاب تنومندتر از همیشه قوت گرفت.

 

 

رمضانی اضافه کرد: هفته دولت، هفته تکریم شهیدان خدمت است و باید در هفته دولت سیزدهم عنایت ویژه‌تری به خدمات دولت لحاظ شود.

 

 

وی تصریح کرد: مصداق جهاد تبیینی که رهبر انقلاب عنوان کردند، در کار مسئولان خلاصه می‌شود و باید کار با قدرت، دقت و جهش یافته انجام شود و هر چه در توان داریم برای مردم انجام دهند.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: باید سند تحول دولت مورد توجه مسئولان قرار گیرد و از اقدامات پراکنده پرهیز کنیم و طبق اسناد به مردم گزارش فعالیت‌ها ارائه شود.

 

 

رمضانی عنوان کرد: مسئولان باید میزان عملکرد خود را متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب برای مردم بازگو کنند و از فرصت مسئولیتی که داریم صرف خدمت به مردم کنیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه مدیران استانی باید میدانی در روند انجام کارها حضور یابند، افزود: ایجاد امید در جامعه لازمه تحقق اهداف است و باید برای مردم امیدآفرینی کنیم و از ظرفیت رسانه‌ها بهره‌ببریم.

 

 

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه جنگ جنگ روایت‌هاست، گفت: رسانه‌های بیگانه با انعکاس اخبار غیرواقعی بدنبال ناامید کردن مردم هستند و باید با بیان خدمات و اقدامات انجام شده مانع ناامیدی مردم باشیم.

 

 

رمضانی با بیان اینکه برخی مسائل مانند مرز باشماق لنگ کارهای درون اداری بین دستگاهی است، افزود: باید مسئولان با تعامل و همکاری زمینه رفع مشکلات را فراهم کنند و در صورت نیاز از مدیران بالادستی حضوری پیگیر باشند.

 

 

وی گفت: کار کیفی و کمی ملاک کار مدیران است و مدیران این دولت باید برای خدمت به مردم کار کنند و جلسات خارج وقت اداری برگزار شود تا امورات مردم براحتی انجام شود.

 

 

وی با بیان اینکه از واقعه عاشورا ۱۳۶۰ سال می‌گذرد، افزود: حسین الهام‌افرین و الهام‌بخش است و هر انسان آزاده‌مردی این الهام را از قیام امام حسین می‌گیرد که ندای یاحسین در هرجایی باشد دین اسلام جریان دارد و انقلاب اسلامی ما هم برگرفته از قیام عاشورا است.

 

 

 

حامد قادرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های خوب سفر ریاست جمهوری به استان کردستان برگزاری جلسات قبل از سفر بود که منجر به تصویب مصوبات مختلفی در استان شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه مطالبات مردمی در سفر ریاست جمهور به استان بالا بود، افزود: حجم مطالبات مردم که ثبت و ضبط شد نیاز به پایش آماری دارد.

 

 

قادرزاده تصریح کرد: تخصیص اعتبارات به پروژه‌های نیمه تمام و توجه به این پروژه‌ها از دستاوردهای سفر رییس جمهور به استان بود.

 

 

کیومرث حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان نیز در این جلسه اعلام کرد: طرح جامع هماهنگی امور عمرانی استانداری باید تهیه شود و براین اساس فرم‌هایی برای مسئولان ادارات استان ارسال خواهد شد که بیست عملکرد یا پروژه که به مدت سه سال در دستور کار دستگاه مربوطه است باید در آن فرم لحاظ شود.

 

 

وی افزود: این طرح‌ها در طرح جامع عمرانی قرار می‌گیرد که معاونت عمرانی پروژه‌ها را تا تکمیل رصد و پیگیری خواهد کرد.

 

 

عبدالله رشیدی‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان نیز در این جلسه اضافه کرد: دولت سیزدهم دولت واقعیت‌هاست که بدون شعارزدگی فعالیت می‌کند و تاکنون کارهای مطلوبی در این دولت انجام شده است.

 

 

وی افزود: کردستان به گواه مدیران استان در پرداخت تسهیلات در سنوات گذشته جزو استان‌های آخر کشور بود اما اکنون جزو استان‌های برتر کشور است.

 

 

رشیدی سفر رییسی به کردستان را مایه توسعه ایتان خواند و گفت: باید پروژه‌های تصویب شده این سفر توسط ادارات در هفته دولت برای مردم بازگو و دستاوردهای هیات دولت در سفر به کردستان معرفی شوند.

 

 

گفتنی است؛ کمیته عمرانی و برنامه‌ریزی، کمیته جشنواره شهید رجایی، کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات، کمیته شهرستان، کمیته ارزیابی عملکرد برای هفته دولت در کردستان تشکیل شده است.

کد خبر 1204158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha