رسانه ها بیشترین نقش را در جهاد تبیین دارند

شعبانی گفت: رسانه ها بزرگترین نقش و مسئولیت را در جهاد تبیین دارند و در این عرصه باید بیشتر از هر زمان دیگری ورود و تلاش داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدحسن شعبانی»، امروز (چهارشنبه ۱۹ مرداد) در نشست با اصحاب رسانه، گفت: خبرنگاران زنده کننده امید در بین مردم هستند و توقع داریم خبرنگاران و رسانه‌ها فضای همدلی و وحدت در شهرستان را تقویت کنند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: مسولین ادارات شهرستان جهرم باید از نقد منصفانه رسانه ها استقبال و در جهت اصلاح امور استفاده کنند. 

 

وی بیان کرد: جذب سرمایه گذار از اولویت های مجموعه فرمانداری خواهد بود و رویکرد ما استفاده از فرصت ‌ها و پتانسیل ها در جهت بهبود اقتصادی شهرستان با ایجاد بنگاه های جدید است. 

 

شعبانی عنوان کرد: رسانه ها بزرگترین نقش و مسئولیت در جهاد تبیین را دارند و در این عرصه باید بیشتر از هر زمان دیگری ورود و تلاش داشته باشند.

 

وی همچنین در بخش دیگری از این نشست خبری با اشاره به اینکه بیش از ۸۲۰ واحد طرح ملی مسکن در جهرم در دست اقدام است، اظهار کرد: همچنی بیش از ۱۳ هزار شهروند در این طرح ثبت نام کردند.

 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه قریب به ۸۰ هزار هکتار زمین دیگر هم برای طرح مسکن ملی در جهرم در حال توافق است، گفت: در صورت نهایی شدن عملیات اجرایی واحدهای مسکونی آغاز می شود.

کد خبر 1204327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha