خبرنگار عاشورایی تحت تأثیر جنگ روانی دشمن قرار نمی گیرد

حجت الاسلام معبودی گفت: خبرنگار عاشورایی و زینبی یعنی تحت تاثیر جنگ روانی دشمن قرار نگیرد و حتی جنگ روانی را علیه خود او بازمی گرداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی معبودی» در مراسم ویژه روز خبرنگار که امروز (چهارشنبه ۱۹ مرداد) در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، بیان کرد: خبرنگاران دیده بانانی هستند تا جامعه دچار مخاطرات فرهنگی، سیاسی و هویتی نشود و اگر خبرنگاران نبودند بسیاری از حوادث و پدیده های تاریخی مدفون می شدند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: اگر خبرنگاران نبودند بسیاری از حوادث تحریف می شدند و از این جهت خبرنگاران چشم باز و تیزبین هر جامعه بوده و هر جا خبرنگاران با چشم باز و تیزبینی مسائل را ببینند آن جامعه مسیر درست را طی می کند.

 

وی عنوان کرد: در جامعه امروز ۲ نوع خبرنگار داریم یک گروه خبرنگاران حسینی و زینبی هستند و یک گروه خبرنگاران یزیدی و عمرسعدی که امپراطوری رسانه های دنیا از نوع دوم است.

 

حجت الاسلام معبودی اعلام کرد: خبرنگاران عاشورایی و زینبی یعنی خبرنگاری که مجاهدت مخلصانه در رساندن پیام و ایجاد حادثه دارند به طوری که هر حادثه مثبتی که بعد از شهادت امام حسین رخ داده به خون اباعبدالله الحسین باز می گردد.

 

وی تأکید کرد: اگر خون امام حسین (ع) اینقدر طوفان به پا کرد و امواجی را در دنیا به راه انداخته زیرا مجاهد مخلص بود و اگر پیام امام حسین (ع) به همه عالم رسیده زیرا پیام رسان ها هم مجاهد و مخلص بودند و حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) اینگونه بودند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: خبرنگار عاشورایی و زینبی یعنی تحت تاثیر جنگ روانی دشمن قرار نگیرد و حتی جنگ روانی را علیه خود او بازمی گرداند.

 

وی یادآور شد: حضرت زینب و امام سجاد در کوفه انقلابی به پا کردند و رفتند و خبرنگار عاشورایی و زینبی حمله و هجوم به مرکزیت قدرت دشمن دارد و بر خودی حمله نمی کند.  

 

کد خبر 1204392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha