برنامه تعدادی از معاونین رئیس جمهوری در سفر هیئت دولت به استان کرمان اعلام شد

تعدادی از معاونان رئیس جمهوری به عنوان نماینده ویژه آیت‌الله رئیسی به منظور بررسی مسائل و مطالبات، بازدید از طرح‌‌ها و پروژه‌ها، دیدار با مردم و شرکت در جلسه شورای اداری به استان کرمان سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ به منظور بررسی مسائل و مطالبات، بازدید از طرح‌‌ها و پروژه‌ها، دیدار با مردم و شرکت در جلسه شورای اداری، تعدادی از معاونان رئیس جمهوری نیز به عنوان نماینده ویژه آیت‌الله رئیسی جمعه 21 مرداد به استان کرمان سفر می‌کنند.

 

 

علاوه بر دکتر انسیه خزعلی، معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری؛ دکتر سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهوری به شهرستان‌های ارزوئیه و جیرفت سفر می کند.

 

 

همچنین دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به شهرستان‌های زرند و کوهبنان و دکتر علی سلاجقه، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست به شهرستان‌های بافت و رابر سفر می‌کنند.

 

 

دکتر مسعود میرکاظمی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز جمعه 21 مرداد به استان کرمان سفر می‌کند تا ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه تخصصی، در بازدیدها، دیدارها و جلسات رئیس جمهوری را همراهی کند.

کد خبر 1204438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha