آستارایی‌ها در تاسوعا و عاشورا ۲۰۲ واحد خون اهدا کردند

کریم‌زاده گفت: مردم آستارا در روزهای تاسوعا و عاشورا ۲۰۲ واحد خون به نیازمندان اهدا کردند.

«عبدالله کریم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: اهدای خون به همنوعان و نیازمندان عاقلانه‌ترین و منطقی‌ترین کار است.

 

مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا با بیان‌اینکه اهدای خون در ماه‌های محرم و صفر یک اقدام ارزشمند و معنوی است، افزود: مردم خیر و نیکوکار بندر آستارا همواره در تاسوعا و عاشورای حسینی اقدام به اهدای خون می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم آستارا در روزهای تاسوعا و عاشورا در مجموع ۲۰۲ واحد خون به نیازمندان اهدا کردند، تصریح‌کرد: ۸۱ واحد خون در روز تاسوعا و ۱۲۱ واحد خون در روز عاشورا به نیازمندان اهدا شد.

 

کریم‌زاده گفت: مردم آستارا در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی سال گذشته، ۱۷۱ واحد خون به نیازمندان اهدا کرده بودند که آمار امسال نشان از افزایش اهدای خون به نیازمندان دارد.

 

وی با تشکر از همراهی مردم نوعدوست بندر آستارا در اهدای خون به نیازمندان بر ادامه این همکاری‌ها در راستای تامین خون مورد نیاز بیماران تاکید کرد.

 

مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: همشهریان و علاقه‌مندان به اهدای خون، همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت هشت تا ۱۳ به پایگاه انتقال خون بندر آستارا واقع در خیابان گمرک، محوطه اورژانس قدیمی مراجعه کنند.

کد خبر 1204493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha