پتانسیل رسانه‌ای دشمن در برابر گفتمان انقلاب اسلامی ضعیف است

سردار حسینی پتانسیل رسانه‌ای دشمن در برابر گفتمان انقلاب را ضعیف خواند و گفت: گفتمان‌سازی و جریان‌سازی به نفع انقلاب مهمترین رسالت امروز خبرنگاران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیتالمقدس استان کردستان عصر چهارشنبه (۱۹ مردادماه) در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن شهدای گمنام ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: وظیفه اصحاب رسانه سنگین و یک ارزش انقلابی به شمار می‌رود.

 

 

وی با اشاره به اینکه ثبت وقایع توسط خبرنگاران تایخ‌ساز می‌شود، افزود: گاهی مسیر تاریخ نیز با انعکاس رویدادها توسط خبرنگاران عوض می‌شود.

 

 

حسینی با اشاره به حماسه عاشورا و تاریخ سازی قیام امام حسین (ع) یادآور شد: خبرنگاران می‌توانند با روش درست ثبت وقایع، مسیر تاریخ را عوض کنند و نمود آن، انقلاب فرهنگی اسلامی است.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، با تأکید براینکه خبرنگاران باید آفند کننده باشند، بیان کرد: قدرت رسانه‌ای بی‌نظیر است و خبرنگاران باید حماسه ساز و آفریننده رویدادهای بزرگ باشند.

 

 

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید شکست‌های بزرگ صهیونیستی و آمریکا را برای مردم روایت کنند، پتانسیل رسانه‌ای دشمن در برابر گفتمان انقلاب را ضعیف خواند و یادآور شد: گفتمان‌سازی و جریان‌سازی به نفع انقلاب مهم‌ترین رسالت امروز خبرنگاران است.

 

 

سردار صادقی عنوان کرد: انقلاب اسلامی امروز محل تولد اسلام جدید در جهان شده و قدرت گرفته است.

 

 

وی با بیان اینکه ظرفیت رسانه باید در پیروزی نبرد حق علیه باطل بالا باشد، اضافه کرد: امروز نبرد قدرت‌سازی و رویدادسازی از وظایف رسانه‌ها است و ظرفیت بزرگ رسانه باید در پیروزی جبهه حق علیه باطل مورد توجه قرار گیرد و جایگاه رسانه در این پیروزی مشخص شود.

 

 

حجت رشیدی رئیس بسیج رسانه استان کردستان نیز در این  مراسم اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه نهادی نوپا در استان کردستان است که توانسته اقدامات مهمی در حوزه تعامل رسانه با بسیج انجام داده و ۸۰ درصد خبرنگاران استان را جذب کند.

 

 

وی افزود: کردستان هفتمین دوره جشنواره ابوذر را برگزار کرده و سال گذشته توانسته در بخش یادداشت نویسی در کشور حائز رتبه شود.

 

 

رییس بسیج رسانه‌ای استان کردستان بیان کرد: این نهاد طی سالهای گذشته به بهترین نحو مدیریت شده و امید است در آینده نیز این مدیریت تداوم یابد.

 

 

رشیدی اعلام کرد: سازمان بسیج رسانه از حضور و عضویت رسانه‌های استان برای مطالبه‌گری و خدمت به مردم استقبال می‌کند و رسانه را بازوی دولت می‌داند.

 

 

وی اضافه کرد: رسانه‌ها باید در عرصه جنگ نرم، بیش از پیش در راستای دستاوردهای نظام تلاش کنند و با بسیج تعامل داشته باشند.

کد خبر 1204501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha