رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پیش اقدامات سفر هیئت دولت به استان کرمان را تشریح کرد

حجت الاسلام صالحی با تشریح پیش اقدامات سفر هیئت دولت به استان کرمان گفت: بیش از ۴۰ مسئله خاص و ویژه که استان کرمان با آن درگیر بوده را جمع آوری کرده و به ۱۱ وزارتخانه و نهاد عمومی ارجاع دادیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام احمد صالحی، چهارشنبه شب(۱۹ مرداد) در ارتباط تلفنی با برنامه گفتگوی ویژه سیمای مرکز استان با اشاره به سفر رییس جمهوری در روزهای۲۰ و ۲۱ مردادماه جاری به استان گفت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بر اساس وظیفه ذاتی که دولت مردمی آیت الله رئیسی به عهده دارد از یک ماه پیش اقداماتی را با کمک استاندار و مجموعه استان انجام داد.

 

 

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه این روند در همه سفرهای استانی انجام و مسائل عام الابتلا، موضوعات عمومی و مشکلاتی که استان با آن درگیر است، احصا می شود؛ افزود:  در همین راستا بیش از 40 مورد خاص و ویژه که استان کرمان با آن درگیر بوده جمع آوری و به 11 وزارتخانه و نهاد عمومی ارجاع کردیم.

 

 

 

وی ادامه داد: از این تعداد، 16 مورد عمومی بوده که بین دستگاهی بوده و در کارگروه های حل مسئله و در وزارتخانه ها جلسات آن تشکیل و  راهکارهای لازم آماده ارائه است.

 

 

 

صالحی تصریح کرد: به جز این موضوعات کلان و مسئله محور تلاش کردیم ارتباط مستقیم و دو سویه بین مردم و مدیران را برای اولین بار در این دولت ایجاد و مردم به صورت مستقیم با نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها ارتباط بگیرند که در  در 29 دستگاه و هفت میز ارتباط در جیرفت ملاقات چهره به چهره با نمایندگان تام الاختیار وزرا انجام می شود.

 

 

 

وی گفت: با کمک استانداری بیش از 600 نفر از نیروهای استان را برای سامانه ارتباطات مردمی 111 جهت ثبت درخواست های تلفنی مردمی آموزش دادیم و نامه های مردمی را هم از روز اول سفر ثبت و کد رهگیری برای مردم ارسال می شود و اقدامات نظارتی از جمله نظارت بر واحدهای استانی برای سنجش میزان عملکرد مدیران با خدمتی که شایسته مردم است با 6 گروه و با هدف ایجاد اعتماد مردمی در سطح استان به صورت بازرسی های آشکار و پنهان از عملکرد مدیران و نحوه برخورد خادمان مردم با ارباب رجوع در سطح استان انجام شد.

 

 

 

صالحی افزود: این بازرسی ها به صورت سرکشی از ادارات کل و مجموعه های اداری انجام شد تا تخلفات احتمالی را جمع بندی کنند و اقدامات دیگری هم انجام شده از جمله پیگیری پی نوشت ها و دستورات نمایندگان تام الاختیار در سطح میزهای ارتباطات مردمی را به صورت مدیریت شده نظارت می کنیم تا دستورات بر اساس اصول صحیحی صادر شود که مشکلات مردم ان شاءالله مرتفع شود.

 

 

 

وی تأکید کرد: فلسفه اصلی سفرهای استانی در روزهای تعطیل این است مدیران از این فرصت استفاده کرده و در بین مردم حاضر شوند و مشکلات آنان را حل کنند.

 

 

 

صالحی در پایان یادآور شد: در کمتر از یکسال{از دولت سیزدهم} در هر 10 روز یک سفر انجام شده و تلاش ما این است وعده دولت مردمی آیت الله رئیسی به عنوان دولت صادق الوعد و صادق القول این است به مردم خدمتگزاری کند و تا آخرین درخواست و مکاتبه و آخرین پیام صوتی که ثبت می کنیم و کد رهگیری می دهیم تا مردم بتوانند مطالبه گری کنند.


 

کد خبر 1204504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha