پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان  وام ازدواج به زوج های جوان مازندرانی

قاسمی طوسی گفت : ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر از زوج های جوان استان از ابتدای فروردین تا پایان تیر ماه امسال یک‌هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سمیه قاسمی طوسی» امروز(۱۹مرداد)در کارگروه جمعیت و خانواده که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه دولت مشوق‌های خوبی را برای حمایت از خانواده و فرزندآوری در نظر گرفته است، از تشکیل پنج کمیته در زمینه جمعیت و خانواده در استان خبر داد.

 

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به استقبال از طرح «هزار زوج مسکن عشق»گفت: در این طرح تمامی خدمات مشاوره ازدواج و فرزندآوری در نظر گرفته شده و در جوان سازی جمعیت مازندران و پاسخ به دغدغه‌ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 

وی با تاکید بر ضرورت توجه به شرایط ویژه مازندران خواستار عملیاتی‌تر شدن دستورات ابلاغی استانداری شد و افزود: در بحث اطلاع رسانی و آموزش فعالیت بیشتری باید صورت گیرد و فرمانداران باید در برگزاری جلسات احتمام ویژه بورزند.

 

قاسمی طوسی ایجاد فضای مناسب برای مادران باردار در اماکن عمومی، مهیا کردن مهد کودک‌ها از سوی ادارات و اعطای وام به زوج‌های نابارور را از وظایف قانونی ادارات برشمرد و گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی برعمل به وظایف و پیگیری این امور توجه بیشتر داشته باشند.

 

وی ادامه داد: ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر از زوج های جوان استان از ابتدای فروردین تا پایان تیر ماه امسال یک‌هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

کد خبر 1204510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha