ضربه به بنیان‌های اقتصادی باندهای  قاچاق مواد مخدر قطع شاهرگ حیاتی آن ها است

عتباتی گفت: ضربه به بنیانهای اقتصادی قاچاقچیان به عنوان یکی از عوامل مهم بازدارنده قاچاق مواد مخدر بسیار اهمیت دارد و قطع شاهرگ حیات باندهای قاچاق مواد مخدر امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، شامگاه روز چهارشنبه، ( 19 مرداد ماه) در اولین جلسه کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه که  در دادگستری استان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهدات سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و فرزند گرامی ایشان حضرت سجاد (ع) گفت: آذربایجان غربی در حوزه تهدیدها و مبارزه با جرائم حوزه مواد مخدر جزء استانهای مطرح کشور می باشد که همواره عزم جدی و راسخ برای مبارزه با این پدیده شوم دارد و موفقیتهای چشمگیری در این زمینه بدست اورده است.

عتبای ادامه داد: کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یکی از کمیته های مهم و موثر در مینه برنامه ریزی برای رصد و پیگیری رسیدگی به پرونده های مهم مواد مخدر می باشد و اقدامات بازدارنده بسیار مهم و تاثیرگذاری در این زمینه انجام داده است.

رئیس کل دادگستری استان افزود: اقدامات مجموعه های انتظامی، امنیتی و قضایی در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید مکمل هم باشند تا نتیجه این اقدامات منجر به نتیجه گردد و تاکنون نیز اینگونه بوده چرا که در مبارزه با مواد مخدر استان عملکرد مطلوبی داشته است.  

رئیس شورای قضایی استان ادامه داد: ضربه به بنیانهای اقتصادی قاچاقچیان به عنوان یکی از عوامل مهم بازدارنده قاچاق مواد مخدر بسیار اهمیت دارد و کمیته شناسایی و توقیف اموال قاچاقچیان می بایست این امر را در دستور کار خود قرار دهد تا از این طریق شاهرگ حیات باندهای قاچاق مواد مخدر را قطع کرد.

عتباتی در پایان تاکید کرد: پرونده های مهم و ویژه خصوصاً در زمینه قاچاق مواد مخدر می بایست همواره تحت نظارت، رصد و مراقبت باشند و موارد مهم در این پرونده ها حتماً به مجموعه مدیریت دادگستری استان منعکس گردند.

در ادامه جلسه حسین مجیدی دادستان ارومیه و رئیس کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان دستورات جلسه را مطرح که اعضای جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون آنها تصمیماتی را اتخاذ نمودند.

کد خبر 1204530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha