مراسم قرائت زیارت عاشورا در کانون «الغدیر» روستای ایرانچه برگزار شد

ساعدی گفت: مراسم زیارت عاشورا در سومین روز شهادت امام حسین (ع) و شهادت امام سجاد (ع) در کانون فرهنگی هنری «الغدیر» مسجد جامع روستای ایرانچه برگزار شد.

«طيبه ساعدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مراسم زیارت عاشورا در سومین روز شهادت امام حسین (ع) و شهادت امام سجاد (ع) در کانون فرهنگی هنری «الغدیر» مسجد جامع روستای ایرانچه برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «الغدیر» مسجد جامع روستای ایرانچه ادامه داد: این ویژه برنامه در دهه اول محرم همه روزه و بعد از عاشورای حسینی روزهای پنج شنبه تا پایان ماه صفر با حضور ارادت مندان به خاندان اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 

وی از زیارت عاشورا به عنوان یکی از مهمترین ادعیه های وارد شده نام برد و توضیح داد: یکی از اعمال پر فضیلت روز عاشورا زیارت عاشورا است که بارها به آن سفارش شده است.

 

ساعدی گفت: دوستداران اهل بیت (ع) با حضور در این مراسم که با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد، به یاد مظلومیت امام حسین (ع) و ۷۲ یار وفادارش در صحرای کربلا به قرائت زیارت عاشورا پرداختند و عزاداری کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «الغدیر» مسجد جامع روستای ایرانچه ادامه داد: بهره ‌مندی هر چه بیشتر از فیوضات ماه محرم و صفر از اهداف برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا توسط کانون فرهنگی هنری «الغدیر» مسجد جامع روستای ایرانچه است.

 

وی، قرائت زیارت عاشورا، مداحی و سخنرانی را از برنامه های مراسم زیارت عاشورا در کانون فرهنگی هنری «الغدیر» مسجد جامع روستای ایرانچه عنوان کرد.

 

کد خبر 1204542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha