ترسیم نقشه عملیاتی برای پیشرفت بهتر در عرصه گفتمانی جهاد تبیین ضروری است

کفعمی گفت: ترسیم نقشه عملیاتی برای پیشرفت بهتر در عرصه گفتمانی جهاد تبیین ضروری است و عمل به هنگام در جهاد تبیین نقش مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدحسین کفعمی»، امروز (پنج شنبه 20 مرداد) در جمع مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس گفت: مسائل اولویت دار ملی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی توسط بسیج دانشجویی احصا شده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور افزود: ترسیم نقشه عملیاتی برای پیشرفت بهتر در عرصه گفتمانی جهاد تبیین ضروری است و عمل به هنگام در جهاد تبیین نقش مهمی دارد.

وی اضافه کرد: طرح جامع کشوری راه مهندسی توسط بسیج دانشجویی در سراسر کشور در حال اجراست که موجب خواهد شد علاوه بر هدایت بسیاری از نخبگان به سمت مسائل موجود در کشور، گام مهمی نیز به سمت تحول بزرگ آموزشی و تربیتی در دانشگاه ها برداریم.

کفعمی با اشاره به اینکه فعالیت های مسئله محور توسط بسیج دانشجویی دانشگاه ها در حال اجراست، بیان کرد: برای پیشرفت در حوزه های گفتمان سازی، مطالبه گری تخصصی و کنشگری اجتماعی می توانیم از ابزارهای مختلف در قالب فعالیت های مسئله محور بهره گیری موثر داشته باشیم.

کد خبر 1204571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha