کرمان؛ حُسن ختام دور اول سفرهای استانی دولت سیزدهم/رییس جمهوری وارد پایتخت مقاومت شد

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، در سی و یکمین و آخرین سفر از دور اول سفرهای استانی هیئت دولت، وارد پایتخت مقاومت شد و مورد استقبال مسئولین ارشد استان کرمان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی، در سی و یکمین و آخرین سفر از دور اول سفرهای استانی، هم اکنون، مقارن با عصر پنجشنبه(۲۰ مردادماه) وارد فرودگاه بین المللی کرمان شد و مورد استقبال مسئولین ارشد استان قرار گرفت.

 

 

رئیس جمهوری در ادامه قرار است نشستی با فعالان اقتصادی داشته باشد و سپس در ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز در مصلی امام علی علیه السلام با مردم استان دیدار کند.

 

 

دیدارهای مردمی آیت الله رئیسی در استان پهناور کرمان در دو سطح مجزا در مرکز استان و در جنوب کرمان با محوریت شهرستان جیرفت برگزار می شود که زمان دیدار دوم، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه(۲۱ مرداد) اعلام شده است.

 

 

دیدار با نخبگان استان، شورای اداری و نشست خبری از جمله برنامه های رئیس جمهوری است که به صورت رسمی اعلام شده و علاوه بر این، بازدیدهای دیگری نیز جزو برنامه های سفر خواهد بود.

 

 

سفر رئیس جمهوری به استان کرمان تا جمعه شب(۲۱ مرداد) ادامه دارد.

 

 

به گفته استاندار کرمان، در این سفر بیش از ۲۰۰ پروژه مهم مصوب خواهد شد.

 

 

همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان کرمان سامانه گویا ۱۱۱ آماده ثبت درخواست های مردمی است و علاوه بر این نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی در ۲۹ نقطه از شهر کرمان مستقر هستند که جزییات آن از اینجا قابل دریافت است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1204581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha