شهید بابایی در راه انقلاب از تمام زندگی خود گذشت

امیر شفیعی گفت: شهید عباس بابایی، تمام زندگی اش را چه مادی و چه معنوی برای انقلاب می گذارد و وقتی می خواهد وصیت نامه بنویسد می گوید من از شهدا شرمنده ام و می گوید ما به انقلاب خیلی بدهکاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، امیر «حسین محمدشفیعی» در مراسم یادواره شهیدان سرلشکر خلبان عباس بابایی و حسین لشکری و شهدای خلبان استان که امروز (پنجشنبه ۲۰ مرداد) در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، بیان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری فضیلت نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و اگر به این مجلس دعوت شده ایم افتخاری است که نصیب ما شده است.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین ادامه داد: شهید عباس بابایی، تمام زندگی اش را چه مادی و چه معنوی برای انقلاب می گذارد و از آسایش خود و خانواده اش، از سفر مکه و مقام، منصب و درجه برای این انقلاب می گذرد و وقتی می خواهد وصیت نامه بنویسد می گوید من از شهدا شرمنده ام و می گوید ما به انقلاب خیلی بدهکاریم.

 

وی اضافه کرد: شهید بابایی از هر آنچه به او داده اند گذشته است و همه چیز خود را در راه انقلاب داده است و با این وجود می گوید ما به انقلاب بدهکار هستیم؛ آیا ما هم بدهکار هستیم و بد نیست ما به عنوان مسئول فکر کنیم که چه کرده ایم برای این مردمی که پای همه چیز انقلاب ایستاده اند، آیا ما شرمنده و بدهکار تک تک شهدا نیستیم.

 

امیر شفیعی اعلام کرد: هر پیروزی در دوران دفاع مقدس برای ما حاصل شده باید امنیت هوایی برقرار می شده زیرا یک دنیا در مقابل ما بودند و این امنیت هوایی را خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی برقرار می کردند و همانگونه که الان این کار را می کنند و باید قدردان رشادت های رزمندگان در هر لباسی و همچنین شهدا باشیم.

 

وی با اشاره به ویژگی های شهید خلبان حسین لشکری خاطر نشان کرد: شهید لشکری ۶ هزار و ۴۱۰ روز اسیر بودند و اولین اسیر و آخرین آزاده بودند و ایشان در بدترین شرایط در اسارت بودند و بعد از ۱۸ سال بازگشت به وطن اقتدار و صلابت یک نظامی را به رخ همه کشیدند و این امر با توسل به خدا و ائمه اطهار به دست امده است.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین یادآور شد: شهید لشکری در دوران اسارت ۲۶ سال نماز قضا را ادا می کند، نمازی که بدهکار نبوده است و چه زیباست یادواره این شهدا با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان مصادف شده است و همه ما داریم در مجلس امام حسین (ع) به یاد اسرای کربلا گریه می کنیم و از شهید اسیری یاد می کنیم که از حضرت زینب (س) توسل جسته است ان شاالله به گونه ای عمل کنیم که مدیون خون شهدا و خانواده شهدا نباشیم.

 

کد خبر 1204612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha