نیازهای فرهنگی جامعه نباید مغفول بماند/ توسعه فرهنگی در عزاداری ها

سرهنگ بهرام پور با اشاره به تبلیغات فرهنگی دشمن و آسیب های آن گفت: نیازهای فرهنگی جامعه نباید مغفول بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرهنگ «یوسف بهرام پور« روز پنجشنبه(20 مرداد) در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار به تشریح عملکرد پلیس در این شهرستان و آسیب های اجتماعی اشاره کرد و اظهارداشت: مخاطبین شبکه های ماهواره ای در تیران و کرون افزایش یافته و پلیس در جمع آوری تجهیزات ماهواره ای امسال با رشد 38 درصدی روبرو بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون افزود: این افزایش مخاطب به برنامه های غربی و تجهیزات ماهواره ای بنیان خانواده را تحت تاثیر قرار داده و مشکلات اجتماعی از جمله ضربه به بینان خانواده را ایجاد می کند.

وی ادامه داد: نیازهای فرهنگی جامعه نباید مغفول بماند و اگر دستگاه های فرهنگی متناسب با این نیازها و تهاجم فرهنگی کار نکنند آسیب زیادی به جامعه وارد می شود.

 

سرهنگ بهرام پور از افزایش دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر خبرداد و اذعان داشت: امسال در مقایسه با چهار ماهه سال گذشته 60 درصد دستگیری ها افزایش یافته و شش درصد هم میزان کشفیات مواد مخدر رشد داشته است.

وی دستگیری شکارچیان غیرمجاز و اسلحه های غیرمجاز و بدون مجوز را دیگر اقدامات پلیس بیان کرد و گفت: 33 فقره اسلحه غیرمجاز امسال کشف شده و موقعیت شکارگاهی و منطقه حفاظت شده قمیشلو الزامات نظارتی را برای پلیس افزایش داده است.

 

توسعه فرهنگی در عزاداری ها

 

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به برگزاری مراسم های مذهبی در ایام ماه های محرم و صفر و دیگر ایام خاطرنشان کرد: تجمع هیات ها در محل آستان امامزادگان و انجسام فعالیت ها بر شکوه مراسم می افزاید.

وی اضافه کرد: رفت و آمدها در جاده و خیابان ها اگر با بی احتیاطی باشد منجر به حادثه خواهد شد که لازم به همکاری هیات های مذهبی و فعالان فرهنگی برای ایجاد همبستگی در مراسم ها در محل های مذهبی است.

سرهنگ بهرام پور تدین و دینداری مردم را در کاهش آسیب های اجتماعی مهم خواند و اذعان داشت: تیران و کرون از شهرستان های امن استان اصفهان محسوب می شود.

 

کد خبر 1204644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha