موزه مطبوعات در خراسان جنوبی راه‌اندازی شود

سالاری از افتتاح ساختمان خانه مطبوعات خراسان جنوبی همزمان با هفته دولت در سال جاری خبر داد و خواستار راه اندازی موزه مطبوعات در بیرجند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سمانه سالاری» امروز (۲۰ مرداد) در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و نشست استاندار خراسان جنوبی با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: خانه های مطبوعات و رسانه در سراسر کشور هیچ بودجه خاصی را ندارند که طی سال برای اهداف خود بتوانند برنامه ریزی کنند.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی ادامه داد: برنامه های خانه مطبوعات به صورت تفاهم نامه ای با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام می شود و برای اهداف خودمان برنامه ریزی بلندمدتی را نمی توانیم داشته باشیم.

 

وی با توجه به سابقه درخشان و ارزشمند رسانه ها و مطبوعات خراسان جنوبی پیشنهاد داد با حمایت میراث فرهنگی، موزه مطبوعات در استان راه اندازی شود.

 

سالاری با اشاره به تأکید به رسانه ها برای انتشار اخبار امیدآفرین، بیان کرد: اما جای این سوال است که جامعه خبرنگارانی که به دلایل مختلف امید و انگیزه خود را از دست داده به شکلی می تواند امید را به عموم جامعه تزریق کنند!

 

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی خواستار حمایت از جامعه رسانه ای استان شد و گفت: ساختمان خانه مطبوعات خراسان جنوبی به عنوان دومین استان در سطح کشور همزمان به هفته دولت افتتاح می شود.

کد خبر 1204655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha