توانمندسازی مددجویان، اولویت ‌اصلی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد، سیاست ‌ها و اولویت‌ های این نهاد حمایتی برای سال جاری در استان را اعلام کرد و گفت: توانمندسازی مددجویان، اولویت ‌اصلی کمیته امداد استان طی سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، عبدالمجید فرهادی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، امروز (16فروردین) در نشستی که با حضور پرسنل کمیته امداد در شهرستان بویراحمد برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری، گفت: سیاست توانمندسازی خانواده ‌های مددجو در سال 91 بنا به تاکیدات معظم ‌له با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.


وی اضافه کرد: کمیته امداد در سال جدید با انگیزه و توان بیشتر در راه خدمت ‌رسانی به محرومان گام برخواهد داشت.


فرهادی با اشاره به انتخاب حکیمانه شعار سال 91 از سوی مقام معظم رهبری، بیان داشت: بدون شک سیاست‌ های کاری این نهاد حمایتی متناسب با نامگذاری سال جدید و متاثر از آن خواهد بود؛ ولی بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد استمرار جهاد اقتصادی با محوریت توانمندسازی خانواده‌ های نیازمند، این مهم یکی از سیاست ‌های و اولویت ‌های اصلی در سال 91 خواهد بود.


مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در سال جدید برای بهبود کمی و کیفی خدمات به نیازمندان از هم ‌فکری و همکاری همه مردم، کارشناسان، مسئولان ارشد استانی و پرسنل کمیته امداد استفاده خواهد شد.

 

فرهادی افزود: بر اساس تصمیمات شورای مرکزی امداد و فرامین رهبر معظم انقلاب، تامین نیازهای اساسی خانواده ‌ها، افزایش ضریب نفوذ خدمات حمایتی، ارتقای سطح مطلوبیت، جامعیت و کفایت خدمات و توانمندسازی خانواده ‌های تحت حمایت و جامعه هدف کمیته امداد از جمله سیاست ‌های مهم این نهاد در سال جاری خواهد بود.

 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حفظ کرامت انسانی مددجویان، کاهش آسیب ‌های اجتماعی و رشد معنوی و فرهنگی در خانواده ‌های مددجو، افزایش رضایت خانوارهای خدمت گیرنده، توسعه مشارکت ‌های مردمی و ارتباط بیشتر با خیران استانی و کشوری، افزایش تعامل با بانک ‌ها و دیگر ادارات و بهبود نظام اطلاع ‌رسانی از دیگر اولویت‌ های کاری و سیاست‌ های این نهاد حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 120470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha