گردهمایی بانوان فرهنگی خیر استان کردستان برگزار شد

گردهمایی یکروزه بانوان فرهنگی خیر استان کردستان، باحضور مشاور امور زنان و خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، در سنندج برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، گردهمایی بانوان فرهنگی خیر استان کردستان پنج‌شنبه شب 20 مرداد ماه باحضور مشاور امور زنان و خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، در سنندج برگزار شد.

 

 

لاله افتخاری مشاور امور زنان و خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در این نشست با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و سالروز شهادت پیام‌آور کربلا، امام سجاد(ع)، به بیان جایگاه اهل بیت در میان مذاهب اسلامی پرداخت.

 

 

وی توجه به دانش آموزان محروم و نیازمند را یکی از دغدغه های خود عنوان کرد و گفت: مشکل تحصیل، مسکن، غذا و .... دانش‌آموزان جامعه هدف باید در اولویت همه مسائل قرار گیرد.

 

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات بانوان فرهنگی خیر در جذب و حمایت دانش‌آموزان بی‌بضاعت، خاطرنشان کرد: اگر شما خیرین نیک اندیش بتوانید گرهی از مشکلات این قشر از جامعه را بگشایید انگار همه مردم جامعه را رستگار کرده‌اید.

 

 

افتخاری تلاش بانوان فرهنگی خیر استان کردستان را ارزشمند و تاثیر گذار دانست و گفت: اگر شما بتوانید در این زمینه قدم بردارید، قطعا بسیاری از آسیب‌های اجتماعی چون طلاق و... از بین می‌رود.

 

 

مشاور امور زنان و خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور فعالیت‌های بانوان فرهنگی خیر در کمیته امداد را قابل تقدیر دانست و با بیان اینکه مراکز نیکوکاری فعالیت‌های متنوعی دارند؛ اظهارداشت: باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

 

 

در پایان این مراسم با حضور مسئولین از بانوان فرهنگی خیر استان کردستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد. 

کد خبر 1204797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha