گرانی در بازار ناشی از تحریم‌های دشمنان است

مرحبا گفت: گرانی‌ها در بازار ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان و سیاست‌های نابخردانه اقتصادی در گذشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «غلامرضا مرحبا» امروز(جمعه، ۲۱ مرداد) در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان که در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا برگزار شد یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای عرصه رسانه را گرامی‌داشت و افزود:‌خبرنگاران پیامبران فکری جامعه هستند.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس با بیان‌اینکه در دنیای امروزی با انفجار اطلاعات روبرو هستیم و محدودیت‌ها برداشته شده و ابزار تبادل اطلاعات ارزان‌تر در دسترس همه است، تصریح‌ کرد: تولید محتوای مناسب، حرفه‌ای، هدفمند و درچارچوب ارزش‌ها مهم است اما در این خصوص خلاء‌هایی وجود دارد که باید در این حوزه کار شده و سواد رسانه‌ای مردم تقویت شود.

 

وی با اشاره به اینکه آن‌چیزی که در فضای مجازی منتشر می‌شود قابل اعتناء نیست، گفت: این مسئله باید برای مردم روشن‌سازی شود و آن‌چیزی که صحیح است را به مردم انتقال دهیم.

 

مرحبا از عملکرد برخی مدیران در بندر آستارا انتقاد کرد و افزود: مدیر جهادی در آستارا کم داریم و یک مدیر باید جهادی و در خدمت مردم باشد و از هیچ تلاشی در راستای برطرف کردن مشکلات مردم دریغ نکند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به طولانی بودن صف‌های نان در جلوی نانوایی‌ها اشاره کرد و گفت: این مشکل تنها مختص به گیلان نیست و در سایر استان‌ها نیز شاهد این مسئله هستیم.

 

وی توزیع آرد استان را ناکافی دانست و خاطرنشان‌کرد: بیشتر از سرانه گیلان، آرد برای استان می‌گیریم اما نشتی‌ها از نانوایی‌ها بیشتر است.

 

مرحبا با اشاره به اینکه کارتی کردن به تنهایی معضل بخش نان را حل نمی‌کند، افزود: برای حل این مشکل باید تدبیر کارشناسی شده، اندیشیده شود.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس، گرانی‌ها در بازار را ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان و سیاست‌های نابخردانه اقتصادی در گذشته دانست و اظهارکرد: نظام توزیع در کشور درست نیست و باید سیاستی اتخاذ شود تا ارزش پول ملی تقویت شود، قدرت خرید مردم بالا رود، تورم کاهش یابد و گرانی نیز کنترل شود.

 

وی به اقدامات مثبت انجام شده در بخش‌های گازرسانی، آسفالت، بهداشت و درمان، ورزش، آب و فاضلاب و ... در طی ۲ و نیم سال اخیر اشاره کرد و افزود: با مدیریتی که امسال صورت گرفت، قطعی آب نداشتیم.

 

مرحبا با بیان‌اینکه در طول ۲ و نیم سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح فاضلاب آستارا اعتبار جذب شده است، تصریح‌کرد: تصفیه‌خانه شهرک مهدی(عج) در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت از خرید تجهیزات ۴۰۰ میلیارد تومانی برای بخش اطفال بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان خبر داد و افزود: در سایر بخش‌های بیمارستان نیز در طول ۲ و نیم سال اخیر تجهیزات خوبی گرفته شده تا مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان برطرف شود.

 

مرحبا با اشاره به اینکه مشکل لایروبی بندر آستارا نیز انجام شده و بزودی تحویل شرکت کاوه می‌شود،خاطرنشان‌کرد: برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، استادیوم وحدت و استخر بانوان اعتبارات خوبی جذب شده که با اخذ این اعتبارات در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها خواهیم بود.

 

گفتنی است، در پایان این آیین خبرنگاران با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.

 

 

کد خبر 1204809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha