مساجد پایگاه های مشارکت مردمی برای حل مشکلات جامعه هستند

به گفته آیت اله خاتمی، باید دست به دست هم بدهیم تا گرهی از کاری جامعه باز شود و در این راستا معمولا مساجد، هیات ها و گروههای جهادی پایگاه های مشارکت های مردمی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: بزرگترین شاخصه قیام حضرت سید الشهدا(ع) بعد اجتماعی آن یعنی امر به معروف و اصلاح جامعه بود.

 


آیت الله علی خاتمی با اشاره به اینکه ریشه این مسأله در آموزه های قرآنی و سفارش قرآن به انجام آن است، خاطرنشان کرد: بزرگترین درس حضرت سیدالشهدا(ع) به ما، عدم تسلیم شدن در برابر ظلم است. 

 


نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به حمله های تروریستی به محافل عزاداری در برخی از کشورهای اسلامی گفت: پشت پرده این جنایت ها رژیم صهیونیستی است.

 

 

وی با اشاره به روز جهانی جوان افزود: بزرگترین سرمایه هر جامعه جوانان هستند و اولین مکان تربیت جوانان نیز، خانواده است. 

 


خطیب جمعه زنجان به ۲۲ مرداد، روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی اشاره کرد و افزود: باید دست به دست هم بدهیم تا گرهی از کاری جامعه باز شود و در این راستا معمولا مساجد، هیات ها و گروههای جهادی پایگاه های مشارکت های مردمی هستند. 

 

 

آیت الله خاتمی به ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی اشاره کرد و افزود: در جنگ ۳۳ روزه، مقاومت نتیجه داد و حزب الله پیروز شد، باید بدانیم که عزت هزینه دارد و هزینه ذلت بالاتر هم هست.

کد خبر 1204823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha