ماهواره خیام برای کنترل مرزهای کشورمان بسیار کارساز خواهد بود

حجت‌الاسلام موسوی گفت: با توجه به اینکه ایران کشور پرمخاطره‌ای از نظر امنیتی است، پرتاب ماهواره خیام آثار متعددی دارد و برای کنترل مرزهای کشورمان بسیار کارساز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۲۱ مرداد) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک اظهار کرد: مقوله عشق و تکلیف در کربلا بهترین درسی بود که حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) آن را به پایان رساند و با تقدیم جان خود آن را تثبیت کرد.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: حضرت سیدالشهدا (ع) درس عاشقی را به ما یاد داد و رزمندگان ما نیز در هشت سال دفاع مقدس به خوبی آن را عملی کردند.

 

وی اذعان کرد: ملت بزرگ حسینی ایران اسلامی در مراسمات عزاداری دهه اول ماه محرم حماسه آفریدند و جلوه‌های زیبایی و تماشایی خلق کردند و نشان دادند که ما ملت امام حسین (ع) هستیم.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: دشمنان قصد دارند ملت ما را به بهانه‌های مختلف از حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) جدا کند اما باید بداند که این ملت، فهیم و بصیر هستند.

 

وی عنوان کرد: دشمنان به دنبال کم‌رنگ و خلوت شدن مراسمات عزاداری محرم و امام حسین (ع) هستند و به صورت شبانه‌روزی برای رسیدن به این مسئله تلاش می‌کنند.

 

امام جمعه اندیمشک حضرت سیدالشهدا (ع) را آب حیات و بهشت ما دانست و بیان کرد: دشمنان می‌خواهند ما را از این بهشت بیرون آورند و از آب حیات جدا کنند که جدایی از آب حیات مساوی با مرگ است.

 

وی ادامه داد: پرتاب ماهواره خیام توسط روسیه، خشم اسرائیلی‌ها، آمریکایی‌ها و غربی‌ها را به همراه داشت و از این پیشرفت‌ها سخت عصبانی هستند و احساس ترس و وحشت می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام موسوی یاد آور شد: با توجه به اینکه ایران کشور پرمخاطره‌ای از نظر امنیتی است، پرتاب ماهواره خیام آثار متعددی دارد و برای کنترل مرزهای کشورمان بسیار کارساز خواهد بود.

 

وی در ادامه به بیان مطالبیدر رابطه با روز مقاومت اسلامی و تداعی ۳۳ روز مقاومت و پایداری حزب‌الله پرداخت.

 

کد خبر 1204835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha