حضور مردم در عزاداری ها  نشان دهنده امام حسینی بودن و ماندن مردم در این مکتب الهی است

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: حضور مردم در عزاداری ها نشان دهنده امام حسینی بودن و ماندن مردم در این مکتب الهی است و امروز می بینم منطق امام حسین که منطق هیهات من الذله بوده جهانی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی برپایی حاکمیت صحیح اسلامی بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) حاکمیتی که بر مبنای تفکر علوی و اجرای حقیقی غدیر باشد.

 

امام جمعه قرچک گفت: اگر ما دغدغه دین نداشته باشیم، عبادات ما و عزاداری‌های ما فایده‌ای نخواهد داشت، معیار و میزان باید خدا، پیامبر و ائمه اطهار باشند لذا طبق دستورات آنان برای دین‌مان دغدغه داشته باشیم.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با تشکر از برپایی مجالس عزاداری در قرچک گفت: بسیار آبرومندانه و با شکوه دسته‌های عزاداری سیدالشهدا در سطح شهرستان قرچک پرشور از سال‌های قبل انجام شد و این نشان امام حسینی بودن و ماندن مردم است.

 

وی بیان داشت: منطق امام حسین (ع) یک منطق قلبی و عملی برای جهان اسلام است، امروز می بینم منطق حضرت جهانی شده است، منطق امام حسین منطق هیهات من الذله است.

 

خطیب نمازجمعه قرچک تشریح کرد: خیلی‌ها امروز می‌خواهند موزه و منطق امام حسین حذف کنند، هر دسیسه‌ای که می‌توانند انجام می‌دهند، منطق سیدالشهدا همیشگی است و ملت بزرگ ایران هیچ گاه این منطق را فراموش نخواهند کرد.

 

حجت الاسلام اسماعیلی تصریح کرد: ما امروز به واسطه اینکه امام حسینی هستم و راه ایشان را ادامه می‌دهیم با ظلم آشکار جهان یعنی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی غاصب و کودک کش مبارزه خواهیم کرد و مداوم بر یزیدیان زمان مرگ می‌فرستیم.

 

وی در ادامه افزود: همه جای جهان امروز منطق امام حسین (ع) دیده می‌شود، حتی در قلب آمریکا و حتی آنانی که دین‌شان فرق می‌کند ولی برای امام حسین (ع) عزاداری می‌کنند و این تنها و تنها مژده ظهور مهدی آل محمد (عج) است.

 

امام جمعه قرچک با اشاره به سالروز آزادی آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آزادگان ایران اسلامی در دوران اسارت تماماً برای دین و ایران عزت و اقتدار کسب کردند و مایه افتخار ایران و ملت شریف ایران شدند باید به این قهرمانان واقعی افتخار کرد و قدر دان مجاهدت‌های آنان بود.

 

وی افزود: امروز جبهه همه جا وجود دارد، همه جا می‌شود انسان منطق امام حسین (ع) را در پیش ببرد، امر به معروف و نهی از منکر منطق امام حسین (ع) و در جبهه فرهنگی و در اجرای این فریضه مهم باید جهاد کرد.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با تشکر از حضور آحاد مردم در نماز جمعه بیان داشت: نمازجمعه حلقه اتصال مردم و مسئولین است، میزهای خدمت باید در نمازجمعه استمرار پیدا کند، هر زمانی که فرماندار در نمازجمعه حضور دارند دیگر رؤسای ادارات نیز حضور دارند و این قابل قبول نیست.

کد خبر 1204838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha