کانون فرهنگی هنری فاطمه ها باید الگو شود

محمدمهدی اسماعیلی گفت: احداث کتابخانه فاطمه ها در این منطقه کار فرهنگی ارزشمندی است که باید الگو شود و ما در برنامه ها این کانون را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز ۲۱ مردادماه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر به شهرستان کهنوج از کانون فرهنگی هنری فاطمه ها در دهکهان بازدید کرد.

 

محمدمهدی اسماعیلی در این بازدید، ضمن تشکر از مدیر کانون فاطمه ها، گفت: احداث کتابخانه فاطمه ها در این منطقه کار فرهنگی ارزشمندی است که باید الگو شود و ما در برنامه های فرهنگی این کانون را معرفی خواهیم کرد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این که ۳ دختر خانم با نام فاطمه توانستند شبکه فرهنگی خوبی راه اندازی کنند، می تواند الگویی برای سایر مناطق باشد.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری فاطمه ها ۶۶۰ عضو دارد که از این تعداد، ۱۲۰ نفر با نام فاطمه هستند، فاطمه نام مبارک و زیبایی است و امیدواریم شاهد موفقیت های بیشتر این کانون فرهنگی هنری باشیم.

 

اسماعیلی در خاتمه با بیان این مطلب که ما به توسعه فعالیت های کانون فرهنگی هنری فاطمه ها کمک خواهیم کرد، عنوان کرد: در این راستا تجهیزات سخت افزاری همچون رایانه، دستگاه تهویه و نرم افزار ثبت اعضا و کتاب ها تهیه و در اختیار آنها قرار داده می شود.

کد خبر 1204881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha