برپایی نمایشگاه عکس «ساحت عاشورا» در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برگزاری نمایشگاه عکس «ساحت عاشورا» با موضوع آئین سنتی عزاداری شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نمایشگاه عکس «ساحت عاشورا» با موضوع آیین های سنتی عزاداری شهرستان آران و بیدگل برپا شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این نمایشگاه شامل مجموعه عکس های هنرمند آران و بیدگلی «حسین مکاری نژاد» است که توسط  موسسه فرهنگی هنری کیمیا هنر مرنجاب با همکاری این اداره برپا شده است.

 

ضابطی ادامه داد: این نمایشگاه با ۲۰ تابلو عکس در ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی متر با محوریت محرم و عاشورا، تعزیه خوانی، آیین های عزاداری آماده بازدید علاقه مندان است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل هدف از برگزاری نمایشگاه را آشنایی مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان با مکتب عاشورا و اهداف قیام امام حسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان، فضاسازی تبلیغی برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با فعالیت‌های فرهنگی دینی عنوان و اظهار امیدواری کرد: برپایی این نمایشگاه‌ ها گامی مثبت و مثمرثمر در جهت ایجاد زمینه‌ انتقال ارزش ها و آئین های ماندگار عزاداری سرور و سالار شهیدان برای مخاطبان و علاقه مندان شود.

 

ضابطی ادامه داد: نمایشگاه عکس «ساحت عاشورا » تا دوشنبه ۳۱ مرداد ماه صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰  در «نگارخانه کیمیا» شهرستان آران و بیدگل واقع در خیابان زینبیه، کوچه حجاب هفتم، ساختمان ابوتراب، پذیرای عموم علاقه مندان است.

کد خبر 1204909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha