گرامیداشت روز خبرنگار با برگزاری یک مسابقه نمادین در آران و بیدگل

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار، کانون هواداران استقلال و تیم منتخب اصحاب رسانه آران و بیدگل در یک مسابقه نمادین رودرروی یکدیگر قرار گرفتند.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با سالروز شهادت محمود صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار، کانون هواداران استقلال و تیم منتخب اصحاب رسانه آران و بیدگل در یک مسابقه نمادین رودرروی یکدیگر قرار گرفتند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: در این مسابقه که شامگاه پنج شنبه در سالن ورزشی شهدای فرهنگی این شهر برگزار شد، تیم کانون هواداران استقلال با نتیجه ۸ بر ۴ حریف خود را شکست داد و پیروز مسابقه شد.

ضابطی در ادامه گفت: این مسابقه نمادین با حضور جمعی از پیشکسوتان استقلال تهران از جمله شاهین بیانی، علی جباری، محمد نوری، سید غفار جعفری و رئیس کمیته مشوقین تیم استقلال تهران برگزار شد.



رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل اظهار داشت: در بین دو نیمه این مسابقه طی مراسمی با حضور ابوذر فردنژاد رییس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل و جمعی از مسئولان با اهدای شاحه های گل و هدایایی از تلاش های خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان آران و بیدگل تقدیر شد.



ضابطی افزود: در پایان این مسابقه هم از پیشکسوتان تیم استقلال تهران با اهدای هدایایی از طرف کانون هواداران این تیم تجلیل شد.

کد خبر 1204911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha