خبرنگاران فرماندهان روشنگری در جنگ روایت‌ها هستند

فرماندار آران و بیدگل گفت: خبرنگاران و اصحاب‌ رسانه فرماندهان جهاد تبیین و روشنگری در جنگ روایت‌ها هستند و می توانند امیدآفرینی را در جامعه ترویج و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین نقش آفرینی کنند.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: تقارن ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و نقش بی‌بدیلِ حضرت زینب(س) در جهاد بزرگ تبیینِ واقعه عاشورا با ایام شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، یادآور عزم جدی حق‌طلبانی است که قلم را امانت الهی می‌دانند و در وادی آگاهی‌بخشی حقیقی و در مسیر فرهنگ و رفع دغدغه‌های مردمی، با قدم‌هایی استوار گام بر می دارند.

 

فرماندار آران و بیدگل افزود: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبهاست برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه و راه اعتلای اسلام ناب و خط مقاومت اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

 

رضایی ادامه داد: بدون تردید خبرنگاران و اصحاب‌ رسانه فرماندهان جهاد تبیین و روشنگری در جنگ روایت‌ها هستند و می توانند امیدآفرینی را در جامعه تبیین و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین نقش آفرینی کنند.

 

فرماندار آران و بیدگل در ادامه بیان داشت: ترویج فرهنگ اعتماد به نفس و خودباوری در کنار ترویج قناعت و رفع مصرف‌گرایی، به ویژه در این دوران ناجوانمردانه تحریم نیز می تواند توسط خبرنگاران به خوبی در رسانه‌ها تبیین شود.

 

شجاعت و ایثارگری شهید محمود صارمی در مزار شریف موجب شد که شورای عالی انقلاب فرهنگی به دلیل حساسیت حرفه خبرنگاری و ارج نهادن به جایگاه خبر و خبرنگار، سالروز شهادت او را که در راه وظیفه خطیر خبرنگاری خود به شهادت رسید در تقویم ملّی به عنوان روز خبرنگار ثبت کند.

کد خبر 1204912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha