جذب سرمایه گذار، مهم ترین اولویت های شهرداری است

شهردار شیروان، مهم ترین اولویت های شهرداری را جذب سرمایه گذار و گردشگر عنوان و اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد رونق و تحول خوبی در شهر خواهیم بود.

«عین الله احمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: کل بودجه مصوب شهرداری شیروان برای سال 1401 مبلغ، هزار و 30 میلیارد ریال بود که در چهارماهه نخست امسال، بیش از 100 درصد بودجه پیش بینی و مصوب این شهر محقق شده است.

 

شهردار شیروان عنوان کرد: بودجه امسال در بخش های عمرانی و جاری هزینه شده که در بخش های عمرانی اقدامات خوبی صورت گرفته و مابقی در دست اجراست و پیگیر اقدامات عمرانی بیشتر برای رشد و تحول شهر هستیم.

 

احمدی، مهم ترین اولویت های شهرداری را جذب سرمایه گذار و گردشگر عنوان و اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد رونق و تحول خوبی در شهر خواهیم بود که برای داشتن شهری زیبا و بانشاط از تمامی هنرمندان هنرهای تجسمی دعوت به عمل می آید.

 

وی با بیان اینکه برای ورودی های این شهر برنامه هایی جهت زیباسازی در دست اجراست، اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن و موقعیت این شهر در جاده آسیایی و تردد مسافران زیاد، نیازمند طراحی زیبا در این زمینه است که در صورت آن شاهد افزایش تردد و ماندگاری مسافران خواهیم بود که موجب درآمدزایی و اشتغال شهر خواهد شد.

 

شهردار شیروان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد اقدامت خوبی در بحث افزایش فضای سبز شهری، احداث پارک و گلخانه شهرداری بوده ایم.

کد خبر 1204936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha