تجلیل از جانبازان و خانواده معظم شهدای مدافع حرم/ مدافعان حرم گنجینه های با ارزش با عیار بالا هستند

همزمان با ۱۸ مرداد روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، از جانبازان و خانواده های معظم شهدای مدافع حرم در شهرستان زاهدان تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمد ناظری در مراسم تجلیل از جانبازان و خانواده های معظم شهدای مدافع حرم که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد گفت: مدافعان حرم گنجینه های با ارزش ما هستند که عیار آنها بسیار بالاست و نمی توان آنها را ارزش گذاری کرد.

 


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی که در 18 مرداد ماه 1396 به شهادت رسید خاطر نشان کرد: تقویم روز شمار ایران عزیز از نخستین روزهای شکل گیری و تشکیل انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی سرشار از روزهای پرافتخاری است که ما ایرانیان به آن می بالیم و 18 مرداد روز شهادت این ابرمرد بزرگ به یاد ایشان روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نامگذاری شده تا مناسبتی باشد برای تجلیل از فداکاری‌ها و تلاش ها و رشادت های دلیرمردانی که با اهداء خون خود، امنیت و آسایش را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

 

وی با اشاره به شجاعت و ایمان شهدای مدافع حرم ادامه داد: شهدای مدافع حرم توانستند راه شهدای عاشورا را ادامه دهند و این ما هستیم که باید همواره به خود یادآوری کنیم که تا چه حد توانسته‌ایم به راه و اهداف والای شهدا عمل کنیم.

 

ناظری افزود: اگر امروز ملت ما در آرامش و امنیت کامل به سر می‌برند و زمینه توسعه میهن اسلامی‌مان فراهم است حاصل جان‌فشانی‌های شهدای مدافع حرم در آن سوی مرزهاست و هر روز اهمیت ایثار و شهادت‌طلبی این شهدا بیش از پیش مشخص می‌شود.

 

لازم به ذکر است استان سیستان و بلوچستان مفتخر است 9 شهید والامقام را در کارنامه شهدای مدافع حرم ثبت نماید که عبارتند از شهید محسن خزایی، شهید عمر ملازهی، شهید عقیل شیبک، شهید مراد عبدالهی، شهید سید محسن سجادی، شهید حسینعلی کیانی، شهید اصغر بامری، شهید محمد نظر بامری و شهید سلمان برجسته. همچنین این استان دارای 19 جانباز معزز مدافع حرم می باشد.
در پایان این مراسم از جانبازان و خانواده های معزز شهدای مدافع حرم تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1204942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha