روزانه بالای ۲۰۰ نفر در آذربایجان غربی مبتلا به کرونا می شوند

محمدامین ولی‌زاد گفت: : آمار مبتلایان روزانه به کرونا در این استان طی ۲۴ ساعت گذشته نشان از خیز دوباره ویروس کرونا دارد و روزانه بالای ۲۰۰ نفر در آذربایجان غربی مبتلا به کرونا می شوند.

«محمدامین ولی‌زاد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: آمار مبتلایان روزانه به کرونا در این استان طی ۲۴ ساعت گذشته نیز به ۲۴۶ نفر رسید که نشان می‌دهد تعداد مبتلایان روزانه همچنان بالای ۲۰۰ نفر است.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی افزود: طی سه روز گذشته شاهد ابتلای ۷۳۶ نفر به بیماری کووید ۱۹ در استان بودیم که این امر نشان دهنده ابتلای روزانه به طور متوسط ۲۴۵ نفر به این بیماری است.

 

وی اضافه کرد: با افزایش مبتلایان، تعداد بستری شدگان با ابتلای قطعی به بیماری کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان نیز طی سه روز گذشته از ۱۲۷ به ۱۶۹ نفر رسیده است.

 

ولی زاد ادامه داد: متاسفانه در 24 ساعت گذشته چهار نفر در استان در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

 

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد، ۴۳ نفر با استفاده از دستگاه ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: کل فوتی های بیماری کووید ۱۹ در استان به هفت هزار و ۶۳۹ نفر رسیده است.

کد خبر 1204962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha