برپایی دوره آموزشی کمک های اولیه امداد و نجات با محوریت کانون مسجد سیدالشهداء

حجت الاسلام دهقاندار با اشاره به اهمیت ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در رشد و بالندگی نیروهای مسجدی گفت: دوره آموزشی کمک های اولیه امداد و نجات با محوریت کانون ولایت عشق در ماهدشت برپا شد.

« حجت الاسلام محمود دهقاندار» با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان کربلا در خصوص ویژه برنامه های فرهنگی و آموزشی کانون فرهنگی هنری ماهدشت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: دوره آموزشی کمک های اولیه امداد و نجات با محوریت کانون ولایت عشق در ماهدشت برپا شد. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ولایت عشق مسجد سیدالشهداء ماهدشت افزود: هدف از این دوره آموزش مقدمات کمک های اولیه برای بانوان با هدف خدمت رسانی به خانواده و در محیط اجتماعی است. 

 

وی با اشاره به ظرفیت نیروهای فعال کانون فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: تقویت و حفظ سلامت خانواده و اجتماع ایجاب می کند تا بانوان با بهره مندی از آموزش و سواد امداد و نجات در خدمت رسانی تلاش کنند. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ولایت عشق مسجد سیدالشهداء ماهدشت خاطرنشان کرد: ارتقاء میزان سطح رفاه در جامعه نیازمند آگاهی، آموزش در تمامی شاخص هاست برای این مهم کانون فرهنگی هنری ولایت عشق برنامه ریزی مستمر دارد. 

 

 

کد خبر 1204977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha