برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی در سنندج

نجفی با بیان اینکه توجه به توسعه ورزش نقش مهمی در ایجاد پویایی و نشاط اجتماعی در شهر دارد گفت: مسابقات فوتبال ساحلی به همت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج برگزار می‌شود.

سرکه‌وت نجفی رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی مسابقات فوتبال ساحلی به همت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری در سنندج برگزار می‌شود.


رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج  اعلام کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند  از 22 تا 28 مردادماه جاری به مدت یک هفته از ساعت 8 صبح الی 14 ظهر از طریق شماره تماس 09198306654 نسبت به ثبت نام در این مسابقات اقدام کنند.


وی با بیان اینکه ثبت نام در این مسابقات رایگان است، گفت: هرتیم شامل 9 نفر بازیکن و یک نفر سرپرست در رده سنی آزاد است و داشتن بیمه ورزشی و متحدالشکل بودن لباس بازیکنان، از ضرورت‌های شرکت در این دوره از مسابقات فوتبال ساحلی در شهر سنندج است.



نجفی اذعان کرد: توجه به توسعه ورزش نقش مهمی در ایجاد پویایی و نشاط اجتماعی در شهر دارد از این رو این مهم به عنوان یک اولویت مورد توجه شهرداری سنندج قرار گرفته است.



رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری سنندج ضمن دعوت از علاقمندان به شرکت در این دوره مسابقات گفت: به تیم‌های برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود.

کد خبر 1204987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha