فاز اول ساختمان مرکز آموزش صنایع دستی سرایان به بهره برداری رسید

فاز اول ساختمان چند منظوره مرکز آموزش صنایع دستی شهرستان سرایان، بازارچه صنایع دستی و فضای اداری، واقع در سایت اداری سرایان به مساحت ۲۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، «محمد عرب» مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرایان امروز (۲۲ مرداد)در این مراسم گفت: مبلغ چهار هزار میلیون ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور به این پروژه اختصاص یافت که در قالب اجرای اندود گچ، آستر سیمان، کاشی و سرامیک، سقف کاذب، ساخت پنجره و در، دیوار چینی، نماسازی، اجرای کامل تاسیسات گرمایشی و خرید تجهیزات مورد نیاز، اجرای سیستم روشنایی و خرید انشعابات، اجرای شبکه آب و فاضلاب، خرید قسمتی از تجهیزات اداری مورد نیاز و... انجام شد.

 


و ی ادامه داد: مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیون ریال نیز اضافه بر اعتبار تخصیص یافته و در قالب دیون هزینه شده تا قسمت اداری مجموعه تکمیل و به عنوان ساختمان جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مورد استفاده قرار گیرد.


عرب افزود: این ساختمان دارای 700 مترمربع زیربنا که سال 1389 عملیات اجرایی آن آغاز و به دلیل محدودیت های اعتباری تاکنون عملیات اجرایی آن نیمه تمام مانده بود.

 

وی با بیان اینکه درحال حاضر قسمت اداری این مجموعه مورد بهره برداری قرار گرفته است و با پیگیری های صورت گرفته اعتبار مورد نیاز برای تکمیل فضای بازارچه و آموزشی نیز اختصاص خواهد یافت. اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری یا سال مالی جاری تمام مجموعه به صورت کامل به بهره برداری برسد.

 

عرب خاطرنشان کرد: این پروژه برای تکمیل نیاز به اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیون ریال دیگر دارد که امید است مساعدت لازم انجام تا سریع تر به بهره برداری برسد و صنعتگران و هنرمندان و علاقمندان صنایع دستی بتوانند از ظرفیت های این مجموعه استفاده کنند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1205060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha