تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت قرار دارد

استاندار لرستان طرح های نیمه تمام را سرمایه راکد مردم خواند و گفت: تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، «فرهاد زیویار» امروز(22 مرداد) در سخنانی، اظهار داشت: حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام در این استان وجود دارد.

 

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل طرح های نیمه تمام، افزود: این طرح ها سرمایه راکد مردم است که باید به سرعت تعیین تکلیف شود.

 

استاندار لرستان افزود: اولیت دولت در استان لرستان به سرانجام رساندن طرح های نیمه تمام است.

 

زیویار با بیان اینکه در استان لرستان کلنگ‌زنی جدید برای لرستان در دستور کار نیست، افزود: با حمایت تولید و مشارکت فرصت های سرمایه گذاری طرح تکمیل طرح های نیمه تمام دنبال می شود.

 

وی همچنین با اشاره به خسارت های ناش ی از سیلاب اخیر در شهرستان الیگودرز، افزود:سیل اخیر به بیش از ۷۰ درصد زیرساخت های اقتصادی شهرستان الیگودرز خسارت وارد کرد.

 

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به مشکل کم آبی در استان، بیان کرد: باتوجه به کاهش منابع آبی، تکمیل سد معشوره برای وزارت نیرو محرز شده و این سد جزو پروژه‌های مصوب تهاتر نفتی قرار گرفته که سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تکمیل آن ضروری است.

 

جسارت، شجاعت از ویژگی های بارز خبرنگار است

 

زیویار در ادامه با گرامیداشت روز خبرنگار و یاد وخاطره شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگار، افزود: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند.

 

وی افزود: باید دغدغه های جامعه و خدمات مدیران را اطلاع رسانی کنند و از طرفی مطالبات آنان توسط دستگاه های اجرایی پرداخت شود.

 

استاندار لرستان لیاقت، جسارت، شجاعت، دانش و تعهد را از ویژگی های بارز اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: همزمان با هفته دولت، اقدامات انجام شده در طول یکسال فعالیت دولت سیزدهم در لرستان بیان خواهد شد.

کد خبر 1205096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha