شهدا عین حضور و شهود هستند

حجت الاسلام هاشمی، با محکوم کردن جسارت و توهین یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم و از جمله سردار بزرگ شهید حاج حسین همدانی، گفت: شهدا عین حضور و شهود هستند.

حجت الاسلام «هبت اله هاشمی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، در پی توهین یکی از سران فتنه ۸۸ به سردار همدانی و شهدای مدافع حرم اظهارداشت: ندای «تعالوا»شهیدان همواره بشریت را صدا می زند  و از آنجا که شهیدان هم مبهوت جلال هستند و هم مجذوب جمال، لذا هم صامت هستند و هم ناطق، شهیدان عین حضور و شهود هستند.

 

وی افزود: امام راحل فرمودند«ملت ما ملت شهادت است»، باید بدانیم عمده حضور و مراقبت است که کلید و مفتاح همه فتوحات معنوی و شهودات قلبی و القائات سبوحی و تمثلات ملکوتی است و برای به دست آوردن آن باید راه معرفت نفس، طهارت و ادب با خدا و توحید صمدی قرآن را طی کرد.شهیدان انقلاب و امثال شهید همدانی در زمره خواص الهی قرار دارند.
 


حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: کسانی که مثل این افراد هزار چهره فتنه در باب شهدا آن هم شهدای مدافع حرم ،اظهارنظر می کنند هنوز در مرحله نباتی جسم و نفسشان در زمره حیوانات قرار دارند.

 

وی ادامه داد: در واقع باید گفت اصلا نمی فهمند که این مقام و جایگاه چیست و کجاست! ، لذا نفس حیوانی سرکش خودشان را هرازچندگاهی به حرکت در می آورند و یک روز به خیمه سیدالشهدا چنگ می زنند و امروز به خیمه خواهرش حضرت زینب(س)، و اینها مصداق و باقی مانده اهل جمل هستند که در برابر امام العارفین، امام مطلق علی بن ابی طالب، امیرالمومنین نماز می خواندند ولی فرق امام را شکستند و عاقبت هم جایی جز دوزخ الهی ندارند، چون به جنگ با خدا رفتند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: کسی که به ساحت شهدا تعرض کند، به جنگ با خدا رفته است، زیرا خدای باری تعالی شهود ، شاهد و هم مشهد است و کسی که به ساحت شهدا تعرض کند یعنی به ساحت او تعارض کرده و به جنگ با خدا رفته است.

کد خبر 1205107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha