جهاد تبیین را یک اولویت بدانیم/لزوم پرهیز از بازی در زمین دشمن

سردار سرتیپ پاسدار شکارچی گفت: دشمن تلاش دارد موضوعات اساسی کشور را به انحراف ببرد دشمن دلسوز مردم نیست اکثر مسئولین کشور درحال رفع مشکلات مردم هستند؛ نباید اجازه دهیم دشمن بذر ناامیدی را در کشور بنشاند. باید قبل از دشمن روایتگر باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» امروز (۲۲مرداد) در همایش روز خبرنگار به پیشینه رزمندگان مازندرانی در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اشاره و اظهار کرد: لشکر ۲۵کربلا در دفاع مقدس خوش درخشید.

 

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه استان مازندران در عرصه های مختلف نظام پیشتاز و پیشگام بوده است، افزود: شهید مدافع حرم مستندساز هادی باغبانی یک هدیه ارزشمند از سوی مردم مازندران بوده که برای دفاع از جبهه حق اقدامات شایسته تحسینی انجام داده است.

 

وی با بیان اینکه رویکرد انقلابی و انقلابی گری خبرنگاران موجب شده که در عرصه های مختلف موفق باشیم، افزود: باید پیام انقلاب اسلامی را به نسل های جدید و جوان به آحاد جامعه برسانیم.

 

سردار سرتیپ پاسدار شکارچی با بیان اینکه دشمنان انقلاب به عنوان امپراطوری روز درحال جنگ با ما هستند، گفت: هرچه در بخش های مختلف قوی باشیم و قدرت بازدارندگی بالایی در جنگ سخت داشته باشیم اما به مقوله تبیین دستاوردها توجه نداشته باشیم توفیقی حاصل نخواهد شد.

 


وی به انسجام و وحدت رسانه ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: امروز آماج تمام رسانه های دنیا علیه انقلاب اسلامی است .

 

سردار سرتیپ پاسدار شکارچی با بیان اینکه در حوزه جنگ رسانه ای اسراییل هزاران کودک بیگناه را به خاک و خون می کشد اما کسی صدایی از حق نمی شنود، گفت: خبرنگار و رسانه اگر در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم نبود چه اتفاقی می افتاد خلاء خبرنگار در دفاع مقدس یعنی خالی شدن جبهه از مردم و عدم پشتیبانی مردم از جبهه .

 

وی با بیان اینکه حفظ انسجام رزمندگان و ایجاد رعب و وحشت در جبهه دشمن کارایی بسیار بالایی دارد، ادامه داد: باید از حداقل امکانات حداکثر بهره را گرفت و نقاط کانونی دشمن را مورد هدف قرار داد.

 

سردار سرتیپ پاسدار شکارچی با بیان اینکه متاسفانه انسجام در حوزه رسانه وجود ندارد و گاهی اوقات ناآگاهانه خودزنی می کنیم و گاهی عده ای قلیل دشمن شاد می کنند، افزود:  رسانه های انقلابی منسجم نیستند ناآگاهانه در زمین دشمن بازی می کنند دشمن هدف گیری می کنیم اما ناآگاهانه خودی را می زنیم.


وی با بیان اینکه رسانه و خبرنگار باید اهل تشخیص باشد نه اهل تقلید، گفت: بعضی اوقات اهل تقلید می شویم که خوب نیست رسانه هایی که اهل تشخیص هستند داد دشمنان انقلاب را در می آورند.


سردار سرتیپ پاسدار شکارچی با اشاره به اینکه در کشور درگیر جنگ رسانه ای تمام عیار هستیم، ادامه داد: در این جبهه باید تدافعی و انفعالی ورود کنیم و همچنین تهاجمی ورود کنیم. باید تلاش کنیم با کار تهاجمی به کار تدافعی غلبه کنیم.


وی با تاکید براینکه باید جهاد تبیین را یک اولویت بدانیم، گفت: نیازمند اقدام و عمل و عملیات در حوزه جهاد تبیین هستیم.

 


سردار سرتیپ پاسدار شکارچی با اشاره به دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم تطهیر سازی رضاخان جنایت کار را شاهد باشیم.

 


وی با بیان اینکه پرهیز از سطحی نگری خیلی مهم است باید عمق راهبردی به فضای رسانه بدهیم، گفت: رهبری فرمودند اگر به درستی تبیین نکنیم جای جلاد و شهید عوض می شود.

 


سردار سرتیپ پاسدار شکارچی با بیان اینکه تبیین مهم است باید توامان با دشمن ستیزی و دشمن شناسی باشد، افزود: رسانه و خبرنگار باید حقایق را کشف کند و از سطحی نگری پرهیز کند.

 


وی با بیان اینکه دور از شان خبرنگاران ارزشی و رسالت محور که دنبال تیتر شدن باشند باید به‌نفع منافع ملی قلم زد، گفت: رسانه و خبرنگار باید محاسبه گر باشد. باید رقابت مثبت داشت و برای تقویت نظام قلم زد.

 


سردار سرتیپ پاسدار شکارچی بیان کرد: دشمن تلاش دارد موضوعات اساسی کشور را به انحراف ببرد دشمن دلسوز مردم نیست اکثر مسئولین کشور درحال رفع مشکلات مردم هستند؛ نباید اجازه دهیم دشمن بذر ناامیدی را در کشور بنشاند. باید قبل از دشمن روایتگر باشیم. چرا که روایت اول خیلی کارساز است.

 


وی با تاکید براینکه پرهیز از ورود به جنگ روایت ها مورد توجه باشد، گفت: نباید در عملیات فریب دشمن به دام افتاد؛ فریب خوردن یعنی دشمن شاد کردن و آسیب زدن به خودی!

 

سردار سرتیپ پاسدار شکارچی با بیان اینکه خبرنگار و رسانه باید خود را در هر زمان سفیر انقلاب بداند، بیان کرد: خبرنگار باید پیش برنده و پیش رونده باشد باید متناسب با نیاز انقلاب کار کرد باید جریان ساز باشیم. ناامیدی با انتشار خبر ریزش سرمایه انسانی را همراه خواهد داشت. امید و صبوری راباید به جامعه تزریق کرد.

 


وی با بیان اینکه رسانه باید مطالبه گری داشته باشد، گفت: مطالبه گری رسانه ها باید دل مردم را شاد کند و مسئولین را به تحرک وادارد و دشمن را ناامید کند.
،

کد خبر 1205121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha